وام های Apple Pay Later به زودی در گزارش های اعتباری Experian ظاهر می شوند

اکسپرین و اپل امروز اعلام کرد که اطلاعات وام Apple Pay Later به زودی در گزارش های اعتباری Experian ظاهر می شود. این شرکت ها گفتند که این اقدام “شفافیت بیشتر” را فراهم می کند و به محافظت از وام دهندگان و وام گیرندگان کمک می کند.

وام های Apple Pay Later به زودی در گزارش های اعتباری Experian ظاهر می شوند
طبق گزارش Experian، وام‌های Apple Pay Later که از امروز آغاز شده‌اند، در گزارش اعتباری Experian مشتری با نام BNPL («اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید») از اول مارس نشان داده می‌شوند. این اطلاعات در حال حاضر هیچ تاثیری بر امتیاز اعتباری مشتری نخواهد داشت، اما Experian می گوید که در آینده می تواند با توسعه مدل های جدید امتیازدهی اعتباری.

اپل جزئیات بیشتری را در a سند پشتیبانی امروز به روز شد:

وام های Apple Pay Later و سابقه پرداخت به Experian گزارش می شود. هنگامی که ما شروع به اشتراک‌گذاری سابقه وام و پرداخت Apple Pay Later شما می‌کنیم، امتیاز اعتباری شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، اما ممکن است در آینده زمانی که داده‌ها توسط مدل‌های امتیازدهی اعتباری مانند FICO® گنجانده می‌شوند، تحت تأثیر قرار گیرد. اطلاعات مربوط به خرید شما، مانند تاریخ شروع وام، مبلغ وام، وضعیت وام، مانده معوقه، تاریخ پرداخت و سابقه پرداخت به اشتراک گذاشته می شود که به ایجاد سابقه اعتباری شما کمک می کند. اگر خرید شما لغو شود یا به طور کامل بازپرداخت شود، وام گزارش نمی شود.

Experian اولین دفتر اعتباری است که وام‌های Apple Pay Later را گزارش می‌کند و اطلاعات در نهایت برای وام‌دهندگانی که درخواست‌های سخت انجام می‌دهند قابل مشاهده خواهد بود.

جنیفر بیلی، معاون اپل در اپل گفت: «با گزارش دادن وام‌های Apple Pay Later به Experian، هدف ما این است که به شفافیت بیشتر و وام‌دهی مسئولانه هم برای وام گیرنده و هم برای وام‌دهنده کمک کنیم، در حالی که به کاربران این فرصت را می‌دهیم تا اعتبار خود را بیشتر کنند.» پرداخت و کیف پول اپل، در یک بیانیه مطبوعاتی.

Apple Pay Later سال گذشته در ایالات متحده راه اندازی شدو به مشتریان واجد شرایط این امکان را می دهد که خرید انجام شده با Apple Pay را به چهار پرداخت مساوی طی شش هفته، بدون بهره یا کارمزد تقسیم کنند. این ویژگی برای خریدهای واجد شرایط بین ۷۵ تا ۱۰۰۰ دلار در iPhone یا iPad در اکثر وب سایت ها و برنامه هایی که Apple Pay را می پذیرند در دسترس است.

جمع بندی های مرتبط: Apple Pay
برچسب ها: Apple Pay Later


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/apple-pay-later-loans-on-experian-credit-reports/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *