وان پلاس تایید کرد که هدفون های بی سیم پرچمدار جدیدش در تاریخ ۴ ژانویه وارد بازار می شوند

وان پلاس تایید کرد که هدفون های بی سیم پرچمدار جدیدش در تاریخ ۴ ژانویه وارد بازار می شوند

اگر به برخی از آنها توجه کرده اید بهترین هدفون های بی سیم در تعطیلات تعطیلات، شاید تا ۴ ژانویه منتظر بمانید تا خرید کنید: این تاریخی است که OnePlus اعلام کرده است که جفت بعدی خود را عرضه خواهد کرد و سطوح “پر سرسبد” کیفیت صدا وعده داده شده است.

این از یک پست رسمی OnePlus در شبکه اجتماعی چین است Weibo (از طریق ۹to5Google، و اگرچه ما برای فهمیدن آنچه گفته می شود به Google Translate متکی هستیم، به نظر می رسد که در اینجا در مورد OnePlus Buds Pro 3 صحبت می کنیم.

ما بررسی OnePlus Buds Pro 2 بیشتر در مورد هدفون های بی سیمی که وان پلاس در فوریه امسال عرضه کرد، مثبت است، اما قطعاً جای پیشرفت وجود دارد – بنابراین ما بسیار مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که وان پلاس این بار جمع آوری کرده است.

ما اطلاعات زیادی در مورد این هدفون ها به دست نمی آوریم، اما می بینیم که آنها در رنگ های مشکی یا آبی در دسترس خواهند بود. به نظر می رسد که طراحی تغییر چندانی نخواهد کرد، اگرچه ظاهر این بار کمی براق تر است.

دستگاه های OnePlus بیشتری در راه است

آن تاریخ ۴ ژانویه نیز روزی است که ما هستیم منتظر OnePlus 12R هستیم (همچنین به عنوان OnePlus Ace 3 شناخته می شود) در چین رونمایی می شود – اگرچه این تلفن تا ۲۳ ژانویه در سطح بین المللی در دسترس نخواهد بود و ممکن است برای هدفون ها نیز همینطور باشد.

به نظر می رسد که این هدفون های بی سیم با آنهایی که ما داریم متفاوت هستند تصاویر لو رفته را دیدم اوایل این ماه: تصور می‌شود که این تصاویر مربوط به OnePlus Nord Buds 3 باشد که با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر وارد خواهد شد.

با توجه به اینکه OnePlus Buds Pro 2 در ابتدا با قیمت ۱۷۹ دلار / ۱۷۹ پوند / ۲۹۹ دلار استرالیا به فروش رسید، ما در مورد هدفون های بی سیمی صحبت می کنیم که در حال حاضر بسیار ارزان هستند – و ما انتظار داریم OnePlus Buds Pro 3 در قیمتی عرضه شود. سطح قیمتی مشابه

ویدیویی که توسط tipster ارسال شده است ایوان بلاس (از طریق Android Central) نشان می دهد که چه چیزی در جعبه OnePlus Buds Pro 3 وجود دارد، و همچنین یک ویدیوی کوتاه گنجانده شده است که در آن می توانید دمویی از کنترل های لمسی روی هدفون ها و نحوه کار آنها را مشاهده کنید.


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/oneplus-confirms-that-its-new-flagship-wireless-earbuds-are-arriving-on-january-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *