وب سایت وابسته آمازون خود را با هاستینگر آسان تر راه اندازی کنید

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدوب سایت وابسته آمازون خود را با هاستینگر آسان تر راه اندازی کنید

راه‌اندازی وب‌سایت بازاریابی وابسته خود، به لطف این، بسیار سریع‌تر و آسان‌تر شده است افزونه Hostinger Amazon Affiliate و تم برای وردپرس.

با استفاده از این دو ابزار کاملاً جدید، می توانید یک وب سایت از پیش ساخته شده وابسته به آمازون دریافت کنید و آن را مطابق با ترجیحات خود ویرایش کنید. هیچ هزینه اضافی برای آنها وجود ندارد – هر دو به صورت رایگان با کسب و کار مدیریت شده وردپرس ما و برنامه های میزبانی سطح بالاتر در دسترس هستند.

بازاریابی وابسته آسان شد

بازاریابی وابسته به تبلیغ محصولات و خدمات مختلف برای کمیسیون اشاره دارد. ارزش این صنعت ۱۵٫۷ میلیارد دلار است و با نرخ سالانه ۸ تا ۱۰ درصد به رشد خود ادامه می دهد.

Amazon Associates با بیش از ۴۸ درصد از سهم بازار جهانی محبوب ترین برنامه بازاریابی در جهان است. جای تعجب نیست که بازاریابی وابسته آمازون در بین کاربران وردپرس که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین هستند بسیار محبوب است.

به همین دلیل است که ما به همراه Romuald Fons، شریک مورد اعتماد خود از BIGSEO، دو ابزار ضروری را برای کاربران وردپرس که می‌خواهند با بازاریابی وابسته به آمازون درآمد بیشتری کسب کنند، ایجاد کرده‌ایم.

اولین مورد است افزونه Hostinger Amazon Affiliate. این به شما امکان می دهد به راحتی محصولات را از بازار آمازون بیرون بکشید و آنها را در وب سایت خود ارائه دهید و همچنین پیوندهای وابسته را اضافه کنید. در نتیجه، می توانید به راحتی وب سایت بازاریابی وابسته خود را بسازید و از طریق کمیسیون فروش شروع به کسب درآمد کنید.

علاوه بر پلاگین، ما به صورت سفارشی ساخته شده است موضوع Hostinger Affiliate برای راه اندازی سریعتر وب سایت این طراحی شده است تا به شما کمک کند رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت کنید.

به عبارت ساده، می توانید با استفاده از افزونه و موضوع، وب سایت بازاریابی وابسته شخصی خود را با حداقل تلاش ایجاد کنید.

نحوه کار پلاگین و تم

افزونه Hostinger Amazon Affiliate برای کاربران جدیدی که وردپرس را انتخاب می کنند در دسترس است بازاریابی وابسته یا وبلاگ نوع وب سایت اگر قبلاً وب‌سایتی دارید که می‌خواهید محصولات آمازون را در آن تبلیغ کنید، می‌توانید افزونه را از نمای کلی وردپرس hPanel پیدا و نصب کنید.

افزونه ما تعامل ساده‌تری را با API تبلیغاتی محصول آمازون اجرا می‌کند که امکان بازیابی اطلاعات محصول از کاتالوگ آمازون را فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که برای کسب درآمد از این راه، باید به برنامه آمازون Associates بپیوندید.

پس از نصب پلاگین، فرآیند ادغام پیوندهای وابسته به وب سایت شما به سادگی افزودن یک پاراگراف جدید به یک پست وبلاگ است. تو می توانی یک محصول واحد، لیست محصولات یا جدول مقایسه را وارد کنید در ویرایشگر بلاک وردپرس شما همچنین می توانید این عناصر را سفارشی کنیدبه عنوان مثال، عنوان را تغییر دهید، توضیحات خود را بنویسید، یا یک دکمه فراخوان برای اقدام جذاب تنظیم کنید.

بانجی، سازنده Destiny 2، آخرین استودیوی پلی استیشن را اخراج کردبانجی، سازنده Destiny 2، آخرین استودیوی پلی استیشن را اخراج کرد

بخش دوم این بسته، تم وابسته آمازون ما برای وردپرس است. این یک انحصاری است موضوع وردپرس بر روی رتبه بندی ارگانیک متمرکز شده است به شما امکان می دهد تا به راحتی یک وب سایت با یکپارچگی از پیش ساخته شده با بازار آمازون بسازید.

بخش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مهم است زیرا رتبه بالاتر در نتایج جستجو به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید. این امر منجر به فروش بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر می شود.

علاوه بر موضوع، می توانید از ما استفاده کنید ابزارهای هوش مصنوعی وردپرس برای ایجاد محتوای سئو پسند برای پر کردن وب سایت شما با مقالات مفید و مرتبط.

این تازه شروع کار است – ما به بهبود و اصلاح این محصولات ادامه خواهیم داد تا بتوانید به صورت آنلاین با هاستینگر درآمد بیشتری کسب کنید.

نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی وابسته، این مقالات را کاوش کنید:

Gediminas یک متخصص ارتباطات است که علاقه زیادی به فناوری ها و امکانات آنها دارد. مسئولیت اصلی او کمک به مردم برای درک محصولات هاستینگر و ویژگی های آنها است. او دوست دارد اوقات فراغت خود را با حمام کردن در جکوزی، کباب کردن، بازی پوکر، ماهیگیری و فعالیت های دیگر بگذراند.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/amazon-affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *