ورایزون این بار برای اپل واچ شما به افزایش قیمت برنامه ادامه می دهد

تازه از آن افزایش قیمت نسبت به یک ماه قبل برای بهترین (و دیگر در دسترس) برنامه های نامحدود خود، Verizon اعلام کرد که قصد دارد قیمت برنامه های ساعت هوشمند خود را از ماه ژوئن افزایش دهد. اعلان‌ها بعدازظهر دیروز منتشر شد و به مشتریان می‌گفتند که به زودی برای اتصال تلفن همراه به ساعتی که تقریباً بی‌فایده است، خارج از چند باری که تلفن خود را در جای دیگری می‌گذارید، پول بیشتری پرداخت خواهند کرد.

ایمیل Verizon را می توان در زیر مشاهده کرد، زیرا خوب، من یکی از آنها را دریافت کردم. Verizon بیان می‌کند که “صورتحساب Verizon شما در حال تغییر است” و “هزینه طرح ساعت هوشمند شما به زودی افزایش خواهد یافت.” دلیل این افزایش این است که Verizon باید “به بهبود خود ادامه دهد.” [their] شبکه و خدمات پیشرو در صنعت.” مممم، حتما

پس صورتحساب Verizon شما چقدر افزایش می یابد؟ طرح ساعت هوشمند Verizon یک خط ساعت هوشمند ۱۰ دلاری در ماه بود، اما اکنون ۵ دلار در ماه بیشتر هزینه خواهد داشت. آنها به دلایلی مستقیماً ۱۵ دلار در ماه نمی گویند.

ورایزون این بار برای اپل واچ شما به افزایش قیمت برنامه ادامه می دهد

برای کسانی که ۵۰ درصد تخفیف دستگاه متصل دارند، Verizon می‌گوید که این تخفیف همچنان باقی خواهد ماند و در قیمت‌گذاری جدید اعمال خواهد شد. بنابراین حدس می‌زنم که همه افزایش کامل ۵ دلار در ماه را دریافت نمی‌کنند، اما مطمئناً همه به نوعی افزایش می‌یابند.

زمان ارسال این ایمیل برای من سرگرم کننده است، فقط به این دلیل که یک روز زودتر خط را لغو کردم زیرا من ازش استفاده نمیکردم و هر زمان که می خواستم گوشی را عوض کنم، باعث ایجاد انواع مشکلات در حساب من می شد. این ممکن است یک پست دیگر برای یک روز دیگر باشد، اما eSIM احتمالاً کمترین مورد علاقه من در صنعت به عنوان یک تعویض مکرر تلفن است. به هر حال.

Verizon می گوید که افزایش قیمت طرح ساعت هوشمند “از اولین صورتحساب شما پس از ۶/۱/۲۴ شروع می شود.” تا ژوئن فرصت دارید به پرداخت ۱۰ دلار در ماه ادامه دهید و تصمیم بگیرید که آیا واقعاً به یک ساعت متصل نیاز دارید یا خیر.

// Verizon


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/26/verizon-increases-smartwatch-plan-price-by-5/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *