ورایزون ممکن است به زودی یک بسته ۱۰ دلاری از برنامه های تبلیغاتی Netflix و Max ارائه دهد

شما شنیده اید اما چطور و مکس؟ Verizon ممکن است به زودی یک بسته تخفیفی از خدمات پخش را ارائه دهد. سطوح پشتیبانی شده از آگهی برای ۱۰ دلار در ماه. این ۷ دلار کمتر از هزینه ای است که برای مشترک شدن در آنها جداگانه هزینه می کنید. با توجه به اینکه برنامه Max 10 دلار در ماه هزینه دارد، شما عملاً به صورت رایگان به Netflix دسترسی خواهید داشت.

بسته ممکن است در هفته های آینده اعلام شود. مطابق با مالک نتفلیکس و مکس، برادران وارنر دیسکاوری (WBD) درآمد خود را با Verizon تقسیم خواهند کرد. به نظر می رسد که Verizon این بسته را به مشتریان myPlan خود ارائه می دهد. نتفلیکس از قبل در دسترس است اما این اولین باری است که ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات از طریق یکی از آنها ارائه می شود.

بر کسی پوشیده نیست که اکثر سرویس های پخش عمده هستند ، به ویژه در طرح های بدون آگهی. همچنین برای مردم آسان است و برای مدتی به پلتفرم دیگری سوئیچ کنید. بسته‌های تخفیف‌خورده می‌تواند به سرویس‌های پخش کمک کند تا مشتریان را متقاعد کند که برای مدت طولانی‌تری در اطراف خود بمانند. این به چند دلیل کلیدی است. به عنوان یک چیز، هرچه تعداد کاربران بیشتری در سطوح پشتیبانی شده از تبلیغات داشته باشند، جذب تبلیغ کنندگان برای آنها آسان تر خواهد بود.

نتفلیکس گفته است که تبلیغاتش از طرح پشتیبانی می کند، که یک سال پیش عرضه شد، شروع کندتر از حد انتظار است. ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه در آن سطح دارد که درصد زیادی از ثبت نام های جدید را به خود اختصاص می دهد. WBD فاش نکرده است که چند نفر در ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات Max مشترک هستند، اما مدیر عامل دیوید زاسلاو سرویس پخش آن “میلیاردها دلار از دست می دهد.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/verizon-may-soon-offer-a-10-bundle-of-netflix-and-max-ad-supported-plans-174029656.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/verizon-may-soon-offer-a-10-bundle-of-netflix-and-max-ad-supported-plans-174029656.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *