ورزش‌های ورزشی در سال ۲۰۲۴ نامرتب هستند اخبار بازی این هفته

با این خبر که بلیزارد و ESL FACEIT در حال آماده شدن برای راه اندازی هستند یک مدار جدید ورزش های الکترونیکی برای Overwatch 2فقط ماه ها پس از مرگ در لیگ Overwatch، زمان خوبی برای بررسی کل صحنه ورزش های الکترونیکی است. اوضاع حداقل در آمریکای شمالی کمی دیوانه کننده به نظر می رسد. لیگ افسانه ها و لیگ موشک به خصوص کثیف هستند و با بودجه های ناچیز و تغییرات عمده وارد فصل ۲۰۲۴ خود می شوند. در همین حال، گسترش مدل باز مقدماتی باید فرصت های بیشتری را برای بازیکنان روزمره برای رقابت در ارزش گذاری، Overwatch 2، لیگ موشک و انواع بازی های مبارزه ای آن انگشتان را آماده کنید، مردم.

داستان های این هفته

مجموعه ایکس باکس در سال ۲۰۲۴

ایکس باکس اولین نمایشگاه خود در سال ۲۰۲۴ را هفته گذشته برگزار کرد و تعداد معدودی از بازی‌هایی را که سال‌ها در حال توسعه بوده‌اند را برجسته کرد. ایندیانا جونز و دایره بزرگ قرار است بعداً در سال ۲۰۲۴ منتشر شود و از آن زمان می آید Wolfenstein II: The New Colossus استودیو MachineGames. فیلم جدید ضربات شلاق، کنایه و مشت نازی‌ها را به نمایش می‌گذارد، درست همانطور که ایندی می‌خواهد.

بعد، RPG فانتزی بزرگ Obsidian، اقرار کرد، در پاییز برای رایانه های شخصی و ایکس باکس عرضه می شود. Obsidian استودیویی است که آن را ساخته است Fallout: New Vegas و جهان های بیرونیو اقرار کرد به نظر می رسد چرخش آن در یک بازی Elder Scrolls باشد.

سرانجام، حماسه Senua: Hellblade II تقریباً پنج سال پس از معرفی آن در کنار رونمایی از Xbox Series X، در ۲۱ می منتشر خواهد شد.

ورزش‌های ورزشی بازگشته و کوچک‌تر از همیشه هستند

سال ۲۰۲۴ لحظه حسابرسی برای ورزش های الکترونیکی، به ویژه در آمریکای شمالی است. بلیزارد سال گذشته لیگ Overwatch را کشت و در تلاش است سریال جدیدی را با ESL، بینندگان آمریکای شمالی، شروع کند. لیگ افسانه ها در حال کاهش است و لیگ موشکمسابقات RLCS در وضعیتی پر از تحول است.

لیگ افسانه ها پادشاه ورزش‌های الکترونیکی است، و در سال ۲۰۲۳، مسابقات قهرمانی جهانی آن رکوردهای بیننده را شکست، که توسط نمایش‌های افسانه‌ای تیم‌های کره‌ای و چینی هدایت می‌شد – بسیار خوب، عمدتاً فاکر. اما مهم نیست که چقدر برای آنها تشویق می کنم، آمریکای شمالی لیگ افسانه ها تیم ها هنوز هم در صحنه جهانی به نوعی شوخی هستند. سال گذشته، تقسیم تابستانی کره ۱٫۵ میلیون بیننده همزمان جذب کرد، در حالی که مسابقات تابستانی LCS با ۲۲۳۰۰۰ بیننده به اوج خود رسید و از ۳۷۰۰۰۰ بیننده در سال ۲۰۲۲ کاهش داشت. فصل ۲۰۲۴ این ماه با مسابقات منطقه ای آغاز شد، و LCS آمریکای شمالی به نظر می رسد یک جانور کاملا جدید تعداد تیم هایی که در LCS رقابت می کنند از ۱۰ به ۸ کاهش یافته است، به این معنی که نابغه های شیطانی و نگهبانان طلایی از بین رفته اند، و لیگ از بهترین فرمت سریعتر در فصل عادی استفاده می کند. ما خواهیم دید که چگونه همه اینها در MSI در ماه مه جواب می دهد.

در سری Rocket League Championship، بودجه ها کم است و تیم ها پراکنده هستند. امسال به جای سه تورنمنت بزرگ، به اضافه مسابقات قهرمانی جهان، دو تورنمنت مهم برگزار خواهد شد، و مکان های کمتری برای آمریکای شمالی و اروپا در نظر گرفته شده است. شش کاستور ثابت از رویدادهای امسال کنار گذاشته شدند و به نظر می‌رسد که فقط آمریکای شمالی و اروپا میزبان مسابقات فقط به زبان انگلیسی خواهند بود. استخر جایزه RLCS نیز امسال کوچکتر است و از ۶ میلیون دلار به ۴٫۳ میلیون دلار کاهش یافته است. تعداد انگشت شماری از تیم ها حمایت های مالی خود را تا سال ۲۰۲۴ از دست دادند و تعداد زیادی تغییر بازیکنان در بین سازمان های موجود وجود داشت. برای تکمیل همه چیز، معروف ترین بازیکن بازی، Squishy، اعلام کرد که قصد دارد از بازی حرفه ای کناره گیری کند تا روی استریمینگ تمرکز کند. این فقط یک زمان گیج کننده است لیگ موشک ورزش های الکترونیکی

یکی از عوارض جانبی کوچک شدن ورزش های الکترونیکی تغییر به مسابقات مقدماتی باز است. لیگ موشک امسال به مسابقات مقدماتی باز مبادله شد، به این معنی که اساساً هر کسی می‌تواند برای جایگاهی در RLCS رقابت کند، نه تیم‌هایی که برای فصل خرید کنند. استخر جوایز RLCS عمیق‌تر است، حتی اگر کوچک‌تر باشد، و ۱۲۸ تیم برتر در آمریکای شمالی پرداخت‌های کوچکی دریافت خواهند کرد.

این ارزش گذاری صحنه ورزش‌های الکترونیکی از زمان عرضه بازی در سال ۲۰۲۰ به طور پیوسته تقویت شده است، با اوج ۱٫۴ میلیون بیننده برای تور قهرمانان ۲۰۲۳ Valorant. VCT همیشه دارای مسابقات مقدماتی باز بوده است، و امسال این سیستم با Premier در حال گسترش است، یک مسیر رقابتی درون بازی که به عنوان یک قیف دیگر برای بازیکنان روزمره برای رقابت در صحنه اصلی عمل می کند. (به عنوان یک یادداشت جانبی، تغییر دهنده بازی VCT سریال بازیکنان با جنسیت های حاشیه ای را برجسته می کند و واقعاً عالی است، گاهی اوقات آن را بررسی کنید.)

همین هفته، بلیزارد از بازی Overwatch Champions Series خبر داد، یک تورنمنت چندمنطقه‌ای ورزشی برای Overwatch 2. برخلاف لیگ متوفی Overwatch، سری قهرمانان مسابقات مقدماتی باز خواهد داشت. سریال جدید توسط ESL FACEIT که متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی است، تولید شده است که من را ناراحت می کند.

در همین حال، مدتی است که انجمن بازی های مبارزه ای در سراسر جهان ثبت نام کرده است. EVO بزرگترین مسابقات بازی های مبارزه ای سال است و در سال ۲۰۲۳ میزبان بیش از ۹۰۰۰ بازیکن بود که در هشت عنوان با هم رقابت می کردند. به عنوان یک ژانر یک به یک، بازی های مبارزه ای اغلب خود را در خط مقدم آزمایش در ورزش های الکترونیکی می بینند و EVO همیشه زمان خوبی است.

من فکر می کنم ثبت نام باز حرکت جالبی برای ورزش های الکترونیکی به طور کلی است – به افراد بیشتری از زمینه های مختلف اجازه می دهد تا شرکت کنند و یک نقطه ورود پایدار برای حرفه ای های جوان فراهم می کند. اینگونه خطوط لوله استعدادها ساخته می شود.

در حال پخش

بعد از چند ماه مرخصی برای انجام بازی های دیگر، دوباره به بازی برگشتم فرقه بره. به‌روزرسانی رایگان Sins of the Flesh هفته گذشته منتشر شد، و بزرگ و جذاب است و لایه‌هایی از هرزگی و محتوای جدید زیادی را به بازی اضافه می‌کند. به عنوان سردبیر آخر هفته Engadget Cheyenne MacDonald در بررسی خود گفتمن و فالوورهایم در حال سپری کردن گناه هستیم.»

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/esports-are-messy-in-2024-this-weeks-gaming-news-170043963.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/esports-are-messy-in-2024-this-weeks-gaming-news-170043963.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *