وزیر حمل و نقل ایالات متحده امری بدیهی را بیان می کند: هنگام رانندگی از Apple Vision Pro استفاده نکنید

از زمانی که ویژن پرو هدست AR/VR گران قیمت اپل هفته گذشته به فروش رسید در انواع مکان های غیرمعمول دیده می شود: از سالن بدنسازی گرفته تا هواپیما و همه جا. با این حال، پس از یک مالک دیده شد پوشیدن آن هنگام رانندگی در بزرگراه در تسلا سایبرتراکوزیر حمل و نقل ایالات متحده، پیت بوتیگیگ، هشداری صادر کرد و به مردم یادآوری کرد که از عقل سلیم استفاده کنند.

که در یک پست در X در کنار بخشی از ویدیوی اصلی، Buttigieg تکرار کرد که “همه سیستم های پیشرفته کمک راننده موجود امروزی نیاز به راننده انسانی دارند که همیشه کنترل داشته باشد و به طور کامل درگیر وظیفه رانندگی باشد.” به طور مشابه، هدست اپل با هشدارهای متعدد توصیه به کاربران برای عدم استفاده از آن در حین “راه اندازی وسیله نقلیه در حال حرکت” یا در “هر موقعیت دیگری که نیاز به توجه به ایمنی دارد.”

پس از پاسخ وزیر Buttigieg، سازنده ویدیودانته لنتینی گفت Gizmodo این فیلم یک «اسکیت» بود که با دوستان ساخته شده بود و هدست فقط ۳۰ تا ۴۰ ثانیه در حین رانندگی استفاده می شد. علاوه بر این، لنتینی می‌گوید فیلم‌هایی که نشان می‌دهد او به خاطر شوخی‌اش دستگیر شده است، صحنه‌سازی شده است. اما چیزی که این ویدیو را غیرمسئولانه‌تر می‌کند این است که اگرچه Cybertruck با سیستم Autopilot تسلا به صورت استاندارد ارائه می‌شود، این ویژگی هنوز برای موج اول وسایل نقلیه Founder’s Edition فعال نشده است. این بدان معناست که لنتینی در حالی که هدست به سر داشت بدون کمک هیچ سیستم پیشرفته کمک راننده در بزرگراه می رفت.

از برخی جهات، کمی ناراحت کننده است که هشدار Buttigieg حتی نیاز به گفتن دارد. با این حال، با توجه به حجم انبوه تبلیغات و پیش‌سفارش نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ دستگاهاحتمالاً فقط موضوع زمان بود تا زمانی که شخصی در حالی که هدست گران قیمت اپل را بر سر داشت، در حال رانندگی گرفتار شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/us-secretary-of-transportation-states-the-obvious-dont-use-the-apple-vision-pro-while-driving-163908086.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/us-secretary-of-transportation-states-the-obvious-dont-use-the-apple-vision-pro-while-driving-163908086.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *