وصله جدید آب و هوای بد Helldivers 2 بی سر و صدا ربات های مرگبار عظیمی شبیه AT-AT را اضافه می کند.

این روز به‌روزرسانی برای Helldivers 2 است، و – همانطور که در یادداشت‌های پچ آن توضیح داده شده است – افزوده جدید جدید وحشتناک و آب و هوای وحشتناکی است که در خور نبرد در سراسر مناظر جهنمی سیاره‌ای است. با این حال – به عنوان نه به تفصیل در یادداشت‌های پچ خود – این یک دشمن ربات مانند AT-AT نیز به صورت یواشکی اضافه شده است.

از استودیوی بازی سازی Arrowhead که سازنده مسائل است شروع کنید نیست با خجالتی بودن، پچ Helldivers 2 امروز – که رسماً به‌روزرسانی ۰۱٫۰۰۰٫۲۰۰ شناخته می‌شود – چند خطر آب و هوای جدید را به شکل کولاک و طوفان شن معرفی می‌کند. و نه، چیز زیادی برای گفتن در مورد اینها وجود ندارد، به جز، شاید، موفق باشید.

آب و هوای سیاره خشمگین همراه با افزایش سطح سطح از ۵۰ به ۱۵۰ می رسد، و تعادل گیم پلی گسترده ای نیز وجود دارد. این به همه چیز از ساختار ماموریت مربوط می شود – به عنوان مثال، Destroy Command Bunkers اکنون اهداف بیشتری دارد زیرا قبلاً “خیلی آسان” بود – به اصلاح سلاح و تعادل دشمن، و شما می توانید یادداشت های پچ کامل را اینجا بیابید.

تریلر Helldivers 2 – Report for Duty.در یوتیوب تماشا کنید

چی نیست با این حال، در یادداشت‌های پچ امروز، آن ربات‌های سنگ شکن بزرگ ذکر شده ذکر شده است. همانطور که در مورد بازی Helldivers 2، بازیکنان Arrowhead بسیار زیبا هستند – همانطور که در ساب ردیت بازی – در حال گزارش رویت های فزاینده از یک تهدید جدید ناشناخته هستند.

گفته می شود که این Helldivers 2 Automaton جدید، که ظاهراً به عنوان Factory Strider شناخته می شود، به یک توپ و مینی اسلحه لیزری مسلح است و می تواند Devastators را در زیر آن تخم ریزی کند. “این یک پسر سنگین است که به راحتی نمی توان دریچه ها را پیدا کرد” گفت CapdPluto. ستومن، با پرداختن به بدبختی این بدترین دشمن، افزود: “این لعنتی یک ریل مداری را بدون از دست دادن گام برد. این یک مادر سخت است و در هنگام استخراج تخم ریزی می کند.”

اما این همه چیز نیست که در آخرین به روز رسانی Helldivers 2 وجود دارد. دنبال کردن اضافه شدن حشرات بالدار ماه گذشته، بازیکنان اکنون هستند گزارش نویسی پرواز با کشتی های خودکار در آسمان. Jackpkmn نوشت: “آنها راکت های پرنده ویرانگر بسیار زرهی هستند که یک ویرانگر معمولی به طرف دیگر بسته شده اند.” آنها موشک‌های پرتاب می‌کنند و در غیر این صورت لیزرهای سریع شلیک می‌کنند.»

بنابراین شما بروید؛ مبارزه برای دموکراسی ادامه دارد و روبات ها در حال پیشرفت هستند جدی.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2s-new-bad-weather-patch-quietly-adds-huge-at-at-like-deathbots?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *