وصله Lords of the Fallen دارای بیش از ۱۰۰ اصلاحیه است، از Boss ها جلوگیری می کند و رفتار هوش مصنوعی را اصلاح می کند.

وصله Lords of the Fallen دارای بیش از ۱۰۰ اصلاحیه است، از Boss ها جلوگیری می کند و رفتار هوش مصنوعی را اصلاح می کند.

اربابان افتادگان پچ جدیدی دریافت کرده است که دارای بیش از ۱۰۰ بهبود، اصلاح و ترفند است.

آپدیت نسخه ۱٫۱٫۲۸۲ اکنون فعال است PS5، Xbox Series X|اسو کامپیوتر و این یک برنامه بزرگ است، که اکثر محتوای آن با هدف پرداختن به ثبات و عملکرد، خرابی و سایر رفع اشکال است.

این وصله همچنین برخی از محافظ‌های ذخیره بازی اضافی را اضافه کرده است، بهبودهایی را در بازی مشارکتی ایجاد کرده است، PvP را متنوع‌تر کرده است و برخی تغییرات تعادلی بسیار مورد نیاز را اضافه کرده است.

شاید قابل توجه ترین ویژگی به روز رسانی، تمرکز بر تغییرات باس باشد، که برخی از بازیکنان خیلی راحت تماس می گیرند. خب، به نظر می‌رسد که استودیوی Hexworks بازخوردها را کم‌کم گرفته و تعدادی از آنها را چالش‌برانگیزتر کرده است، از جمله Sanctified Huntress، Griefbound، The Sundered One، و “رئیسی در انتهای یک مکان بسیار تاریک”.

Hexworks همچنین تعداد سطوح برای سلاح‌های رئیس و جادوها را افزایش داده است، که بازیکنان در PvP به شدت به آن‌ها اعتماد کرده‌اند، که منجر به «تجربه‌ی گیم‌پلی کم‌تنوع» می‌شود.

اکنون، سلاح های رئیس اکنون به جای پنج، ۱۰ سطح خواهند داشت و دارای منحنی ارتقاء اصلاح شده هستند. اگرچه آنها هنوز “قوی” هستند، اما دیگر در PvP تحت کنترل نیستند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی نیز به گونه‌ای اصلاح شده است که پاسخگوتر باشد، به عنوان مثال، Scarlet Shadow چند پیشرفت را دریافت کرده است تا «خطرناک‌تر و سخت‌تر کردن آن» شود. قبل از آپدیت، Scarlet Shadow گاهی اوقات آسیب سقوط دریافت می کرد، اما دیگر نه، و اکنون “چند ترفند جدید برای واکنش به برخی از بازیکنان ترولینگ یاد گرفته است.”

توسعه‌دهنده توضیح داد: «اکنون نمی‌توانید با سوار شدن به آسانسور یا سوار شدن بر روی برخی دارایی‌ها از او پنهان شوید و بدون اینکه لمسش کنید، به او شلیک کنید. او مدبرتر است. به شما هشدار داده شده است.

برای قدرتمندتر کردن او، Scarlet Shadow اکنون گزینه‌های پیمایش بیشتری دارد و اکنون می‌تواند از برخی سکوها بالا و پایین بپرد و فرار از او را بسیار سخت‌تر کند.

سایر هوش مصنوعی نیز برخی از صیقل دادن های اضافی را دریافت کرده اند، مانند تخم ریزی های دشمن در Upper Calrath، Sunless Skein، Depths، Cistern، Fief، Manse، Path of Devotion، Abbey و Bramis Castle.

پچ یادداشت ها بسیار طولانی هستند، اما می توانید خودتان آنها را بررسی کنید در استیم.

قبلی اربابان افتادگان پچ بهبودهای دیگری را ایجاد کرد، اما مهمتر از همه یک حالت جدید Game Plus را اجرا کرد برای بازیکنانی که قبلاً بازی را شکست داده اند.

لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های RPG اگر به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید، و همچنین راهنمای ضروری ما برای بازی هر بازی آینده برای رایانه های شخصی و کنسول های ۲۰۲۳٫


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/lords-of-the-fallen-patch-features-over-100-fixes-buffs-bosses-and-refines-ai-behavior

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *