وقتی از یک ایستگاه داک لپ تاپ و یک منبع تغذیه عبور می کنید چه چیزی به دست می آورید؟ پیشروی از ظاهر شارژرهای نوت بوک آینده…

وقتی از یک ایستگاه داک لپ تاپ و یک منبع تغذیه عبور می کنید چه چیزی به دست می آورید؟  پیشروی از ظاهر شارژرهای نوت بوک آینده…

یک دستگاه جدید – اساساً یک ایستگاه اتصال با منبع تغذیه داخلی – ممکن است نشان دهد که شارژرهای این دستگاه چیست. بهترین لپ تاپ ها آینده ممکن است باشد.

ایستگاه داک Sparkle TC-9321L دارای دو درگاه USB-C (یکی ۳٫۲ و دیگری ۲٫۰)، دو درگاه USB-A 3.2 Gen2، درگاه HDMI و اترنت، در کنار اسلات کارت SD و کارت microSD است. اما قابل توجه ترین جنبه این دستگاه منبع تغذیه داخلی آن است که می تواند تا ۶۰ وات برق دستگاه ها را از درگاه USB-C خود تامین کند.

این دستگاه با دستگاه‌های Windows و MacOS، در کنار کروم‌بوک‌ها، تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت‌ها و همچنین آیفون‌ها و آی‌پدهای مجهز به پورت USB-C 3.2 Gen2 سازگار است. PC Watch. به این ترتیب، می‌توان آن را با macOS 11.3 یا بالاتر، Windows 10 یا بالاتر، Chrome OS، Android، iPadOS و iOS 17.0.2 یا بالاتر استفاده کرد.

منبع تغذیه لپ تاپ آینده

ابعاد آن ۷۸ x 152 x 36 میلی‌متر نیز به این معنی است که نسبتاً جمع و جور است، با وزن ۳۲۴ گرمی آن نیز آن را برای کارگران هیبریدی و کسانی که می‌خواهند در حال حرکت کار کنند ایده‌آل می‌کند – و حتی به این معنی است که نیازی به همراه داشتن واحدهای برق خود ندارند. . .

Sparkle همانطور که هست یک ایستگاه اتصال قابل توجه و کاربردی است، اما اضافه شدن منبع تغذیه تا ۶۰ وات به عنوان یک ویژگی به این معنی است که می تواند شارژرهای نوت بوک معمولی با آجرهای قدرتمند قوی را به یک چیز گذشته تبدیل کند.

حتی می تواند جایگزین شود بهترین شارژرهای باتری لپ تاپ و پاور بانک های قابل حمل.

افرادی که نیاز به کار در حال حرکت دارند، به ویژه با استفاده از برخی از بهترین لپ تاپ های تجاریمایلند به دنبال ماشین هایی باریک و سبک باشند، اما این اغلب به معنای سازش از نظر عملکرد است.

کسانی که به دنبال شارژر هستند، با گنجاندن میزبانی از پورت ها در شارژر کوچکترین و نازک ترین لپ تاپ ها دیگر نیازی به سازش در عملکرد نیست.

چنین دستگاهی همچنین می‌تواند لپ‌تاپ‌های آینده را حتی باریک‌تر و سبک‌تر کند – نه تنها با حذف همه پورت‌های اضافی، بلکه با ترکیب اجزای اضافی مانند GPU یا حتی فضای ذخیره‌سازی اضافی برای استفاده در نسخه‌های پشتیبان.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/what-do-you-get-when-you-cross-a-laptop-docking-station-and-a-power-supply-unit-a-precursor-of-what-future-notebook-chargers-may-look-like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *