وکتور Citizen Sleeper 2 Starward – هر آنچه می دانیم

Citizen Sleeper 2: Vector Starward شاید یکی از هیجان انگیزترین ها باشد بازی های آینده در افق. دنباله‌ای بر آنچه مسلماً یکی از آن‌هاست بهترین بازی های مستقل، شهروند خواب ۲ قرار است بر اساس پایه هایی که توسط سلف خود ایجاد شده است، بازیکنان را با یک عامل کاملا جدید در یک مکان جدید در سیستم Helion معرفی کند.

در ژوئن ۲۰۲۳، کمی بیش از یک سال پس از انتشار نسخه قبلی، رونمایی شد. Citizen Sleeper 2: Vector Starward ارزش توجه کردن را دارد اولین شهروند خواب بازی در نظر گرفته می شود یکی از بهترین بازی های Xbox Game Passو با دنباله‌ای که قرار است در روز اول در گیم پس منتشر شود، مشترکین ممکن است یک بازی نقش‌آفرینی روایی درجه یک دیگر برای ورود به آن داشته باشند.

با این حال، توسعه دهنده Jump Over The Age و ناشر Fellow Traveler در مورد جزئیات درباره Citizen Sleeper 2: Vector Starward. برای شروع، هنوز نمی دانیم چه زمانی قرار است منتشر شود. با این اوصاف، ما هنوز توانسته‌ایم اطلاعات جالبی در مورد داستان و محیط آن به دست بیاوریم، نه اینکه به پلتفرم‌های انتشار آن اشاره کنیم. در زیر، می‌توانید همه چیزهایی را که در مورد آن می‌دانیم، جمع‌بندی کنید Citizen Sleeper 2: Vector Starward تا حالا

وکتور Citizen Sleeper 2 Starward – Cut to chase

شخصیت Cyberpunk-floats-in-Deelict-Spaceship-Wheing-Using-Computer

(اعتبار تصویر: Jump Over The Age)
  • چیست؟ دومین نسخه از فرنچایز Citizen Sleeper
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ TBA
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC، Xbox Series X|S
  • چه کسی آن را می سازد؟ پرش به بیش از سن

تریلرهای وکتور Citizen Sleeper 2 Starward

قهرمان داستان در Citizen Sleeper 2 که به سمت نور می دود

(اعتبار تصویر: Jump Over The Age)

ما فقط یک تریلر برای آن دیده ایم Citizen Sleeper 2: Vector Starward تا اینجای کار، و حتی با وجود اینکه بازی را به سبک نمایش می دهد، محتوای درون بازی زیادی برای دیدن وجود ندارد. تریلر روایت شده ما را با گروه شومی از مردم آشنا می‌کند و فضای آشنای فنی بازی اول را دوباره معرفی می‌کند. همچنین قبل از پایان تریلر، نگاه اولیه‌ای به عامل جدیدی که در بازی کنترل آن را در دست خواهیم گرفت، می‌کنیم. تریلر کامل انیمیشن رونمایی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

داستان و محیط وکتور Citizen Sleeper 2 Starward

یک دشمن جدید در Citizen Sleeper 2

(اعتبار تصویر: Jump Over The Age)

Citizen Sleeper 2: Vector Starward شما را وادار می‌کند که سیستم هلیون را دوباره ببینید، اما مکان کاملاً جدیدی را با مجموعه‌ای کاملاً جدید از شخصیت‌ها برای ملاقات و یک Sleeper جدید برای سکونت کاوش خواهید کرد. اگرچه ما چیز زیادی در مورد مکان جدید ندیده ایم، همانطور که در سایت اعلام شده است، قرار است اطلاعات بیشتری در طول سال فاش شود وب سایت همسفر.

در طی یک نمایشگاه در Gamescom 2023، مشخص شد که یکی از مکان های جدید در Citizen Sleeper 2: Vector Starward Hexport است – یک ایستگاه راه که بر پشت سه بازتابنده خورشیدی متروکه ساخته شده است. گفته می شود که “غنی از صنعت و فعالیت است.” در داخل آن، بازیکنان «The Bends» را پیدا می‌کنند، جایی که می‌توانند با «مشکل و کمک مستقل به همان اندازه» مواجه شوند. در همین حال، اکسپورت اکسپورت مملو از تجار و کارگزاران داده است. در نهایت، یاردهای نجات و نصب کنندگان کشتی را می توان در Factory Row یافت.

حتی با وجود اینکه ما هنوز پیچیدگی های محیط جدید خود را یاد نگرفته ایم، داستان آن شهروند خواب ۲ قبلاً به اختصار بررسی شده است. در سیستم هلیون، دو نهاد شرکتی در حال مبارزه با یک جنگ مخفی هستند که همه چیز را در نزدیکی از جمله کمربند ستاره‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل، امواج پناهجویان، تکه‌هایی از کشتی‌های متخاصم و انواع فناوری‌های جدید در خارج از کمربند در حال سرازیر شدن هستند، و با عبور از قلمرو، چیزهای جدیدی را برای استفاده در طول سفر خود کشف خواهید کرد.

هر چیزی که جمع آوری می کنید به سمت دویدن و حفظ کشتی دزدیده شده شما می رود، و گاهی اوقات ممکن است با خدمه مشتاقی برخورد کنید که آماده اند تا بخشی از فشار را از شما دور کنند که مجبور هستید تمام کار را به تنهایی انجام دهید.

اما، سفر آسان نخواهد بود، زیرا داستان پشتی Sleeper جدید به این معنی است که شما باید همیشه مراقب باشید. سفر ما پس از تلاش مذبوحانه شما برای رهایی از سیستم با بازنویسی کد حاکم بر سیستم شما آغاز می شود و شما اکنون با بدنه ای از کار افتاده و قیمتی روی سرتان در حال فرار هستید. اما، شما همچنین هیچ خاطره ای را قبل از این به خاطر ندارید.

اینکه آیا یادآوری خاطرات شما بیش از آنچه در حال حاضر به نظر می رسد در داستان نقش خواهد داشت یا نه، ناشناخته است، اما با رسیدن اطلاعات بیشتر در مورد انتشار بازی، انتظار داریم داستان بیشتری از داستان و احتمالاً برخی از محتوای درون بازی منتشر شود و به طور بالقوه به آن دست پیدا کند. چگونه گذشته از دست رفته شما بر سفر فعلی شما در حالی که در حال فرار هستید تأثیر می گذارد.

گیم پلی Citizen Sleeper 2 Starward Vector

سفینه فضایی در دوردست در Citizen Sleeper 2

(اعتبار تصویر: Jump Over The Age)

حتی با وجود اینکه هیچ اکشن درون بازی از آن ندیده ایم Citizen Sleeper 2: Vector Starward با این حال، چند عنصر وجود دارد که می‌توانیم جدا از وب‌سایت رسمی انتخاب کنیم، در کنار چند مکانیک که از بازی اصلی می‌شناسیم و انتظار داریم آن‌ها را در اختیار داشته باشیم.

به عنوان مثال، مدیریت کشتی و خدمه و حجم عظیمی از محتوای درون بازی، مکانیک آشنای TTRPG تاس انداختن را در شروع هر چرخه حفظ می‌کند و میزان موفقیت روزی که اعداد را در آن می‌چرخانید، تعیین می‌کند. همین سیستم همان میزان موفقیت قراردادها و مأموریت هایی است که شما بر عهده می گیرید، بنابراین حتی اگر کاملاً به شانس بستگی دارد، در اکثریت قریب به اتفاق تجربه خود به آن تکیه خواهید کرد.

علاوه بر این، با توجه به داستان پرتنش هوشیاری در حال فرار، ما انتظار داریم که نوعی عناصر مبارزه یا تعقیب و گریز پرمخاطره وارد بازی شوند، اما اینکه دقیقا چگونه اینها اجرا می شوند از جمله اطلاعاتی است که ما نمی دانیم. . . که گفت شهروند خواب ۲ گفته است که تمام سیستم‌ها و مکانیک‌های جدیدی را ارائه می‌کند که عمق، پیچیدگی و چالش بیشتری را به سری ارائه می‌دهند، اما نحوه اعمال این مجموعه هنوز مشخص نشده است.

ما هنوز چیزهای زیادی در مورد چگونگی یادگیری داریم شهروند خواب ۲ قصد دارد مسیر خود را در مجموعه بسازد، اما مشابه داستان، انتظار داریم هرچه به پنجره انتشار یا حداقل یک اطلاعیه نزدیکتر می شویم، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد.

اخبار وکتور Citizen Sleeper 2 Starward

قهرمان داستان در حال سفر از طریق یک راهرو روشن در Citizen Sleeper 2

(اعتبار تصویر: Jump Over The Age)

Citizen Sleeper 2: Starward Vector در روز اول به Xbox Game Pass می رسد

اگرچه هنوز نمی دانیم چه زمانی Citizen Sleeper 2: Vector Starward عرضه خواهد شد، در Gamescom 2023 تایید شد که در تاریخ عرضه خواهد شد Xbox Game Pass – برای کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری – در روز اول.

تریلر رونمایی Citizen Sleeper 2: Starward Vector منتشر شد

بیش از یک سال از انتشار نسخه اول می گذرد شهروند خواب، Citizen Sleeper 2: Vector Starward اعلام شد ارائه یک عامل خواب کاملاً جدید و یک محیط کاملاً جدید برای کاوش. این ما را با قهرمان جدید و محیط کلی بازی به عنوان طعمی از آنچه قرار است، هر زمان که ممکن باشد آشنا کرد.

Citizen Sleeper 2 می تواند به یکی از آنها تبدیل شود بهترین بازی های RPG، به خصوص با توجه به اینکه عنوان اصلی چقدر محترم بود. اما، اگر به دنبال بازی های جایگزین برای بازی هستید، در حالی که منتظر هر گونه اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار هستید، ارزش بررسی این بازی را دارد. بهترین بازی های تک نفرهیا بهترین بازی های تعاونی اگر به دنبال چیزی هستید که کمی کمتر تنها باشد.


منبع: https://www.techradar.com/news/citizen-sleeper-2-starward-vector-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *