وکلای Take-Two فکر می کنند که لوگوی جدید R Remedy بسیار شبیه به آرم R Rockstar است

Take-Two Interactive مخالفت خود را با جدیدترین لوگوی Remedy Entertainment اعلام کرده است و ادعا می کند که این نماد لوگوی Rockstar Games را نقض می کند، علیرغم اینکه این دو به جز حرف R که نشان دهنده یک ناشر بازی ویدیویی است، اشتراکات کمی دارند. اولین گزارش شده است توسط RemedyFirstاختلاف علامت تجاری علیه دو نسخه از آرم Remedy (یکی با نام شرکتیکی بدون) در ماه سپتامبر با اداره مالکیت معنوی بریتانیا.

قوانین IP بریتانیا به این معنی است که اعتراض Take-Two به لوگو نشان می دهد که شرکت مادر Rockstar “احتمال سردرگمی مردم” را می بیند. Engadget برای نظر دادن با Take-Two و Remedy تماس گرفت و اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

درمان آشکار کرد لوگوی جدیدش در بهار گذشته، آن را به عنوان یک “هویت بصری تازه” توصیف می کند که تصویر خود را از یک بازی ۲۳ ساله دور می کند و بهتر منعکس کننده ثبات فعلی آن است. کنترل و آلن ویک. ناشر در آوریل توضیح داد: “گلوله در حرف R در لوگوی قدیمی نشان دهنده دوران مکس پین است، اما Remedy of now بسیار بزرگتر از یک بازی است؛ ما مجموعه ای کامل از بازی ها، جدید و قدیمی داریم.” پست وبلاگ.

در ادامه این پست آمده است: «زمان آن رسیده بود که هویت بصری خود را به‌روزرسانی و بازتعریف کنیم تا ثبات بیشتری به ارمغان بیاوریم، تکامل خود را در طول سال‌ها به نمایش بگذاریم و دیدگاه خود را از Remedy امروز بهتر بیان کنیم.»

وکلای Take-Two فکر می کنند که لوگوی جدید R Remedy بسیار شبیه به آرم R Rockstar است
Remedy Entertainment

این نماد با استقبال خوبی روبرو شد. طراحی وبلاگ Creative Bloq نوشت، “گیمرها سیر نمی شوند” از لوگوی جدید. لوگوی جدید Remedy از سه حرف R ساخته شده است که گویی خود حرف در حال حرکت است؛ سمت راست منحنی R به شکل فلش است و نقاط کاراکتر فلش های بیشتری را تشکیل می دهند که به جهت های جدید اشاره می کنند. سردبیر یان دین نوشت. واکنش های رسانه های اجتماعی نیز مثبت به نظر می رسید.

از قضا این دو استودیو هستند در حال حاضر با هم کار می کنند در بازسازی بازی، لوگوی جدید Remedy در حال دور شدن از آن است. در آوریل ۲۰۲۲، Remedy گفت که با Rockstar در نسخه‌های بازسازی‌شده کامل دو بازی اول Max Payne همکاری خواهد کرد و فرنچایز دوران Oughts را به نسل جدیدی خواهد آورد.

RespawnFirst اشاره کرد که تیم حقوقی Take-Two سابقه ای دارد که از حمله به IP خوشحال می شود به گونه ای که تعریف “نقض” را گسترش می دهد. ناشر ثبت شد ادعای علامت تجاری در سال ۲۰۲۱ علیه Hazelight Studios برای بازی خود دوتا طول میکشه. IGN برجسته شده است حوادث Take-Two دنبال یک برند لباس به نام Max Fayne، یک شرکت تبر پرتاب در فلوریدا به نام Rockstar Axe Throwing و یک کتاب موسیقی به نام مانند یک راک استار فکر کنید. این شرکت نیز دارد شکایت کرد مددرهای GTA و سازندگان مهندسی معکوس Grand Theft Auto III و معاون شهر پروژه های فن

Take-Two به طور خلاصه دریافت کردم طعم داروی خودش را در سال ۲۰۱۴، زمانی که لیندسی لوهان بازیگر از ناشر به دلیل استفاده از چیزی که او ادعا می کرد شبیه او بود شکایت کرد. GTA V و مواد بازاریابی آن آن مورد بود رد سال بعد به این دلیل که تقلید بازی های ویدیویی بازی منصفانه است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/take-twos-lawyers-think-remedys-new-r-logo-is-too-similar-to-rockstars-r-logo-181534083.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/take-twos-lawyers-think-remedys-new-r-logo-is-too-similar-to-rockstars-r-logo-181534083.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *