ویدیوها: Apple Vision Pro برای کار، بازی، پرواز و ورزش تست شده است

اپل ویژن پرو روز جمعه در ایالات متحده راه اندازی شدو در حال حاضر چندین ویدیوی YouTube وجود دارد که نشان می دهد از هدست برای کار از راه دور، بازی، سرگرمی در پرواز، تماشای ورزش و موارد دیگر استفاده می کند. ما این ویدیوها را در زیر جمع آوری کرده ایم.

ویدیوها: Apple Vision Pro برای کار، بازی، پرواز و ورزش تست شده است
اگر می خواهید Vision Pro را برای خودتان تجربه کنید، می توانید یک قرار ملاقات برای یک نسخه نمایشی رایگان Vision Pro رزرو کنید در هر فروشگاه اپل در ایالات متحده در وب سایت اپل. در طول دمو، که می‌تواند تا ۳۰ دقیقه طول بکشد، یاد می‌گیرید که چگونه در سیستم عامل visionOS پیمایش کنید و برنامه‌های داخلی مانند Apple TV و Photos را بررسی کنید.

کار در خانه

Himels Tech استفاده از Vision Pro را در خانه برای کار، سرگرمی و موارد دیگر نشان داد:

در این ویدئو، او راه می‌رود و چندین پنجره برنامه visionOS را که روی میز، اتاق نشیمن و آشپزخانه سنجاق شده‌اند، نشان می‌دهد.

Vision Pro می تواند به عنوان یک نمایشگر خارجی برای هر مک سازگار با macOS Sonoma.

بازی

Wynnsanity بازی های آزمایش شده در Vision Pro:

بیشتر کنترلرهایی که با آیفون یا آیپد سازگار هستند با ویژن پرو نیز کار می کنند، از جمله کنترلرهای بی سیم پلی استیشن و ایکس باکس.

سفر با هواپیما

Gravel Vision Pro را سوار هواپیما کرد و از هدست به عنوان یک صفحه مجازی پشتی صندلی استفاده کرد:

ویژن پرو دارای حالت سفر طبق گفته اپل، با “حرکت و محیط منحصر به فرد سفرهای هوایی تجاری” سازگار است تا بهترین تجربه را در هنگام سفر با هواپیما به شما ارائه دهد. حالت سفر را می توان در مرکز کنترل روشن کرد.

اپل می گوید Vision Pro نباید در هنگام تاکسی، برخاستن و فرود آمدن و زمانی که یک پرواز دارای تلاطم است، پوشیده شود. اپل همچنین می گوید از نگاه کردن به بیرون از پنجره هواپیما خودداری کنید، زیرا این امر می تواند بر توانایی هدست برای ردیابی محیط اطراف شما تأثیر بگذارد.

تماشای ورزش

در بررسی عالی Vision Pro هفته گذشته، برایان تانگ نشان داد که استفاده از برنامه NBA چگونه است:

با برنامه NBA و اشتراک NBA League Pass، می‌توانید حداکثر پنج بازی بسکتبال را به‌طور هم‌زمان به‌صورت زنده یا درخواستی تماشا کنید. همچنین می توانید آمار بازیکنان، امتیازات بازی و سایر اطلاعات را در یک نگاه مشاهده کنید.

عمومی

کیسی نیستات Vision Pro را در متروی شهر نیویورک و در میدان تایمز می پوشید:

زیاد دیگر یوتیوبرها همچنین از Vision Pro در عموم استفاده کرد.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/05/vision-pro-videos-for-work-gaming-flying-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *