ویدیوی تهیه‌کننده Legend of Zelda Eiji Aonuma در یونیورسال استودیو آفلاین شد

ویدئویی که ایجی آئونوما، تهیه‌کننده افسانه‌ای زلدا را نشان می‌داد که در کنار شیگرو میاموتو از نینتندو با جلیقه بسیار جذاب و کلاه سخت در استودیوی یونیورسال اورلاندو ایستاده بود، از اینترنت بیرون کشیده شد – این گمانه‌زنی را برانگیخت که او آنجا بوده است زیرا یک جاذبه افسانه زلدا در آن است. کارها.

Aonuma را می توان در یک ویدیوی پشت صحنه از یونیورسال که برای نشان دادن زندگی کارکنان در پارک طراحی شده است و چگونگی رشد آن در آینده را برجسته می کند. با این حال، به نظر می رسد گنجاندن Aonuma تصادفی باشد، همانطور که این پست از آن زمان تاکنون بوده است حذف شده از اینستاگرام ما از نینتندو نظر خواسته ایم.

علیرغم عمر کوتاه آن آنلاین، اینترنت قبلاً در حال تجزیه و تحلیل تصویر چشمک زدن ویدیو از چت آئونوما و میاموتو با هم بوده است (با تشکر، Famiboards). چرا آنها آنجا هستند؟ آنها در مورد چه بحث می کنند؟ چیست ارتباط دادن بین حضور آنها و آینده پارک ها؟

چالش Eurogamer’s Tears Of The Kingdom Homestead! – چه کسی می تواند بهترین خانه را بسازد؟در یوتیوب تماشا کنید

حضور میاموتو در یونیورسال قابل درک است، زیرا یک جاذبه سوپر ماریو در حال حاضر یک چیز است. منطقه کشور Donkey Kong اواخر امسال به نینتندو ورلد ژاپن می رود. بنابراین، بله، کسب و کار باید انجام شود.

اما آئونوما؟ Exec مترادف با سری Legend of Zelda است، بنابراین شاید زمانی که Donkey Kong برخی از بازدیدکنندگان را جذب کرد، آی‌پی بعدی نینتندو که برای اقتباس در پارک موضوعی آماده است، می‌تواند لینک و Zelda باشد. درست به موقع برای آن فیلم افسانه زلدا? به نظر می رسد اینترنت اینطور فکر می کند (یا امیدوار است).

این باعث شده است که اینجا در Eurogamer به این فکر کنیم که یک جاذبه پارک با تم زلدا چگونه می تواند باشد. فکر می کنم ترن هوایی گورون بسیار سرگرم کننده خواهد بود، اما شاید بسیار شبیه به جنون ماین کرت خود DK باشد. فکر دیگر من یک درخت بزرگ دکو بود که بتوانم وارد آن شوم و کاوش کنم. درختی از دکو…

اد ایده یک منطقه کامل جنگل کوکیری را با جنگل های گمشده نیز دوست دارد. هنگامی که خورشید غروب می کند، کرم شب تاب می تواند پوشش گیاهی سرسبز را روشن کند، همانطور که آهنگ Saria از Ocarina of Time پخش می شود. این باعث شد بلافاصله بگویم که باید یک منطقه بیابانی وجود داشته باشد تا بتوانیم دره Gerudo را بشنویم.

Aonuma آخرین بار زمانی که در دسامبر این را گفت توجه اینترنت را به خود جلب کرد بازی های Linear Zelda متعلق به گذشته بودند. “چرا می خواهید به نوعی از بازی بازگردید که در آن در انواع چیزها یا روش هایی که می توانید بازی کنید محدودتر یا محدودتر هستید؟” او درخواست کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/video-of-legend-of-zelda-producer-eiji-aonuma-at-universal-studios-pulled-offline?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *