ویرات کوهلی، لبرون جیمز، مایکل فلپس و بسیاری از ورزشکاران ستاره دیگر به این تکه فناوری سوگند یاد می کنند.

ویرات کوهلی، لبرون جیمز، مایکل فلپس و بسیاری از ورزشکاران ستاره دیگر به این تکه فناوری سوگند یاد می کنند.

ویرات کهلی در نیمه نهایی جام جهانی کریکت ICC با ریسک بالا در برابر نیوزلند، نه تنها ۵۰مین صدمین ODI خود را به دست آورد، بلکه یک نوار نامحسوس روی مچ دست خود قرار داد و توجه را به خود جلب کرد.

این اکسسوری با ظاهری ساده، بند تناسب اندام پوشیدنی WHOOP است که مورد علاقه ورزشکاران برجسته ای مانند لبرون جیمز، مایکل فلپس، روری مکلروی و تایگر وودز است.

این گروه که توسط شرکت فناوری پوشیدنی مستقر در ایالات متحده WHOOP توسعه یافته است، به دلیل سادگی و اثربخشی خود متمایز است و بینش هایی را در مورد فیزیولوژی بدون صفحه نمایش یا ویژگی های سنتی ساعت هوشمند ارائه می دهد.

WHOOP به ورزشکاران در یکی از مهمترین چیزها در مورد عملکردشان – داده ها – کمک می کند.

بند WHOOP دارای پنج حسگر است که داده‌هایی مانند ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، دمای محیط، حرکت و هدایت پوست را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه به مدت پنج روز، تقریباً ۱۰۰ مگابایت داده را روزانه تولید می کند و یک نمای کلی از فیزیولوژی کاربر ارائه می دهد.

همراه با یک برنامه، WHOOP بینش هایی را در مورد ریکاوری روزانه، فشار قلبی عروقی، بار تمرینی و کیفیت خواب ارائه می دهد و آن را به یک مربی شخصی دیجیتال برای ورزشکاران تبدیل می کند.

LED ها و فتودیودهای روی باند داده ها را با دقت ضبط می کنند و معیارهای دقیقی را ارائه می دهند که دائماً در حال تغییر و توسعه هستند و با پشتوانه علمی هستند.

WHOOP وضعیت ریکاوری را بر اساس ضربان قلب در حالت استراحت و تغییرات ضربان قلب محاسبه می کند و کاربران را در مورد آمادگی آنها برای تمرینات شدید راهنمایی می کند.

این باند تجزیه و تحلیل دقیق چرخه خواب را انجام می دهد، کیفیت خواب، اختلالات و انواع خواب را ارزیابی می کند و داده های ارزشمندی را برای بهبودی بهینه ارائه می دهد.

این برنامه دارای یک مربی Strain است که سطوح تمرین روزانه را بر اساس وضعیت ریکاوری و فشار فعلی توصیه می کند و به کاربران در بهینه سازی تمرینات کمک می کند. برنامه WHOOP به کاربران اجازه می دهد تا داده های روزانه و روندهای طولانی مدت را تجسم کنند، داده های خواب، وضعیت بازیابی و امتیازات فشار را بررسی کنند.

طراحی WHOOP به کاربران این امکان را می‌دهد که آن را در مکان‌های مختلف بپوشند، که آن را همه‌کاره و سازگار با ترجیحات مختلف می‌کند. فرم فاکتور WHOOP به کاربران این امکان را می دهد که آن را روی مچ دست، عضله دوسر، لباس، جوراب یا لباس زیر بپوشند و انعطاف پذیری و دسترسی را فراهم می کند.

WHOOP با بند بادوام Onyx SuperKnit و باتری بی سیم ضد آب، ضد گرد و غبار IP68 و تا عمق ۱۰ متری تا دو ساعت در برابر آب مقاوم است.
WHOOP برای کاربران خاص طراحی شده است و بینش هایی در مورد سلامتی، چرخه خواب و ریکاوری ارائه می دهد و آن را برای دوندگان، ورزشکاران و مربیان کراس فیت ایده آل می کند. در حالی که WHOOP معیارها را به روشی بصری ادغام می کند، کاربران ممکن است بسته به ترجیحات خود، ردیابی مشابهی را با ساعت های هوشمند یا برنامه های اختصاصی انجام دهند.

تمرکز WHOOP بر ریکاوری و ردیابی محدود فراتر از تمرینات قلبی ممکن است برای کاربرانی که به دنبال طیف گسترده‌تری از معیارهای سلامت هستند مناسب نباشد. علیرغم دسترسی، WHOOP به عنوان سودمندترین برای زیرمجموعه کوچکی از ورزشکاران نخبه شناخته شده است که بر بهبودی و فشار قلبی عروقی تاکید دارد.

آخرین نسخه، WHOOP 4.0، با اشتراک ماهانه گران قیمت ارائه می شود و ممکن است برای کاربرانی که به دنبال ردیابی گسترده فراتر از بازیابی هستند، انتخاب ایده آلی نباشد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/virat-kohli-lebron-james-michael-phelps-and-many-other-star-athletes-swear-by-this-piece-of-tech-whoop-fitness-tracker-13398762.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *