ویرایشگر جادویی Google Photos از انجام این ویرایش‌ها خودداری می‌کند

ویرایشگر جادویی Google Photos از انجام این ویرایش‌ها خودداری می‌کند

یک رشته کد جدید کشف شده در جدیدترین Google Photos به‌روزرسانی نشان می‌دهد موضوعات خاصی وجود دارد که ابزار Magic Editor روی آن‌ها قرار دارد پیکسل ۸ سریال از ویرایش خودداری خواهد کرد.

Android Authority اخیراً وقتی با نرده‌های محافظ مواجه شدند، وارد وصله Google Photos نسخه ۶٫۶۰ شدند. اولاً، آنها اظهار می‌کنند که Magic Editor تصاویر «کارت‌های شناسایی، رسیدها» یا هر سند دیگری را که «نقض می‌کند» تغییر نمی‌دهد. [the company’s] شرایط GenAI.” دوم، این ابزار “تصاویر با اطلاعات شناسایی شخصی” را ویرایش نخواهد کرد. ثالثاً، “چهره های انسانی” را تغییر نخواهد داد. [or] اعضای بدن.” و در نهایت، Magic Editor روی مناطق بزرگ انتخاب شده در یک عکس کار نخواهد کرد. هنگام ویرایش بر روی شما پیکسل ۸ گوشی های هوشمند، باید انتخاب ها را کوتاه و شیرین نگه دارید. بخش های هایلایت شده که نیاز به “تولید داده های زیادی دارند” باعث می شود که یک پیام خطا روی صفحه ظاهر شود.

این گزارش بیان می‌کند که Magic Editor می‌توانست بسیاری از این تغییرات را مسدود کند، اما نحوه انجام آن واقعا مبهم بود. مشکل نسخه قبلی این بود که فاقد «پیام‌های خطای خاص» بود که دارندگان پیکسل ۸ سر خود را به این فکر می‌کردند که چه مشکلی پیش آمده است. با حرکت رو به جلو، همه چیز بسیار واضح تر خواهد بود. دستگاه تلفن همراه به طور مشخص به شما می گوید که چه اشتباهی انجام داده اید.

فضایی برای بهبود

از روی کنجکاوی، Magic Eraser را روی یک تست کردیم Chromebook Plus لپ تاپ برای دیدن اینکه آیا امکان تغییر گواهینامه رانندگی وجود دارد یا خیر. اگرچه این ابزار به اندازه Magic Editor قوی نیست، اما از یک مدل هوش مصنوعی مولد نیز بهره می‌برد که قادر به ایجاد پیکسل‌هایی برای پوشاندن بخش‌هایی از عکس است. همانطور که مشخص است، فقط با Magic Eraser می توان یک گواهینامه رانندگی تمیز تولید کرد، اگرچه کمی طول می کشد و همچنین کامل نیست. چند ایراد داشت

شاید گوگل قابلیت Chromebook Plus را به اندازه Magic Editor نمی بیند، بنابراین نیازی به رفع نقص های احتمالی آن ندید. با این حال، اگر غول فناوری بخواهد اطمینان حاصل کند که بازیگران بد از فناوری آنها سوء استفاده نمی کنند، ممکن است بخواهند این شکاف بالقوه Chromebook Plus را ببندند.

شایان ذکر است که این پایگاه خبری در بررسی خود موفق به ویرایش فاکتورها شده است. این موارد باید از نظر فنی شرایط خدمات Google را نقض کنند زیرا اسنادی با اطلاعات شخصی قابل شناسایی هستند، اما اینطور نبود. بنابراین در به روز رسانی آینده جا برای بهبود وجود دارد.

به روز رسانی های احتمالی آینده

علاوه بر نرده محافظ، Android Authority سرنخ هایی را کشف کرد که Magic Editor ممکن است “ویرایش مبتنی بر سریع” را بدست آورد. این به کاربران این امکان را می دهد که اشیا و افراد را در یک تصویر از طریق پیام های متنی جابجا کنند. برای مثال، می‌توانید به Pixel 8 بگویید که شما را به سمت وسط حرکت دهد، یک فرد تصادفی را در پشت پاک کند و یک آسمان ابری را با آسمان صاف جایگزین کند – حداقل در تئوری. این گزارش اذعان می‌کند که هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که نشان دهد چگونه دقیقاً جدا از چند خط کد کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که گوگل روی آن کار می‌کند.

اگر به دنبال تبدیل شدن به یک ویرایشگر عکس بهتر هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، لیست TechRadar را بررسی کنید. بهترین نرم افزار ویرایش عکس رایگان.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-photos-magic-editor-will-refuse-to-make-these-edits

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *