ویژگی بلند کردن دست Google Meet بسیار واقعی تر شده است

پرسیدن سوال در Google Meet کمی تعاملی تر می شود. گوگل در حال ارائه یک ویژگی جدید تشخیص حرکت است که به شما امکان می دهد دست خود را به صورت فیزیکی بالا ببرید تا در مقابل کلیک کردن روی دکمه بالا بردن دست، به گروه هشدار دهید که سؤالی دارید. مطمئناً، این یک چیز جزئی است، اما پس از یک روز طولانی آنلاین بودن، برخی حرکت ها ضرری ندارد.

ویژگی تشخیص ژست تا زمانی که دوربین روشن است و دست شما به وضوح در عکس قابل مشاهده است کار می کند — گوگل توصیه می کند آن را از صورت و بدن خود دور کنید. آن را برای لحظه ای نگه دارید تا متوجه شود که دست شما بالا رفته است و به سایر شرکت کنندگان هشدار می دهد. بله، ممکن است احساس کنید به مدرسه برگشته اید، اما چه کسی دلتنگی را دوست ندارد؟

اگر یک متحرک متحرک هستید و دستان خود را در همه جا تکان می دهید، نگران نباشید. Google Meet هر زمانی که یک بلندگوی فعال هستید، باید تشخیص اشاره را غیرفعال کنید، فقط زمانی که دوباره در یک شرکت‌کننده بی‌صدا هستید، آن را دوباره روشن کنید. در حالی که ادمین‌ها کنترلی روی این ویژگی ندارند، می‌توانید با رفتن به گزینه‌های بیشتر، سپس روی Reactions و Hand Raise Gesture، آن را خاموش کنید. همه ما دوست داریم در پایان جلسه دست تکان دهیم، بنابراین اگر به طور منظم باعث شروع آن می شود، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید.

تشخیص اشاره باید در چند روز آینده در دامنه‌های انتشار سریع منتشر شود. دامنه‌های انتشار برنامه‌ریزی شده در طی ۱۵ روز، از ۲۸ نوامبر، به تدریج عرضه خواهند شد. این ویژگی در اکثر موارد در دسترس است. برنامه‌های Google Meet Workspaceاز جمله Business Standard and Plus، Education Plus و مشترکین فردی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-meets-hand-raise-feature-just-got-a-lot-more-real-132049238.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-meets-hand-raise-feature-just-got-a-lot-more-real-132049238.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *