ویژگی جدید ایمنی Waze به کاربران جاده هایی با سابقه تصادف هشدار می دهد

با تشکر از ویز، رانندگان اکنون می توانند بفهمند جاده هایی که در آن رانندگی می کنند چقدر نفرین شده است. را متعلق به گوگل اپلیکیشن GPS منتشر شد ویژگی های ایمنی جدید صبح سه‌شنبه که به کاربران هشدار می‌دهد در صورتی که جاده‌ای که در آن رانندگی می‌کنند سابقه تصادفات خودرویی داشته باشد – از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل مسیر پیش رو.

بنابراین، به عنوان مثال، در حالی که در حال پایین آمدن از یک کوه در یک تقاطع مشکل‌ساز هستید یا در یک مسیر بالقوه خطرناک از جاده هستید، Waze به رانندگان قبل از رسیدن به آن بخش از جاده یک “هشدار تصادف” ارسال می‌کند. به این ترتیب رانندگان می توانند هوشیار بوده و از هر گونه تصادف احتمالی جلوگیری کنند. به گفته Waze، این برنامه تعداد هشدارهایی را که ارسال می کند محدود می کند تا حواس پرتی را به حداقل برساند، به خصوص در مسیرهایی که کاربران به طور منظم در آن تردد می کنند.

Waze در گذشته چندین ویژگی ایمنی و تغییرات کیفیت زندگی را به برنامه خود اضافه کرده است. در سال ۲۰۲۱، تیاو پیدا کردن گاز ارزان را آسان تر کرد و در سال ۲۰۱۹ Waze ثبت کرد داده های تصادف در زمان واقعی برای کمک به کاربران در یافتن مسیرهای جایگزین در صورت نیاز. همراه با نقشه گوگلبه نظر می‌رسد Waze در استفاده از هوش مصنوعی برای بهتر کردن محصول خود، جای پای هر اپلیکیشن دیگری را دنبال می‌کند.


منبع: https://mashable.com/article/waze-car-crash-history-safety-feature

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *