ویژگی جستجوی جدید مایکروسافت اج واقعاً مرا به فکر انتقال از کروم می‌اندازد

یک ویژگی جدید به تازگی توسط میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت در Microsoft Edge فاش شده است. کاربران اکنون می توانند با دو موتور جستجو همزمان در اینترنت جستجو کنند و بر اساس تنظیمات پیش فرض بین موتورهای جستجو جابجا شوند.

MSPoweruser یک مثال عالی برای توضیح نحوه عملکرد این کار به ما می دهد. بگویید Bing موتور جستجوی پیش فرض شماست. اگر روی نماد جستجوی برجسته شده در توییت زیر کلیک کنید، نتایجی را نیز از موتور جستجوی جایگزین خود مانند Google خواهید دید. این همچنین به صورت معکوس عمل می کند، بنابراین می توانید نتایج جستجوی خود را به طور همزمان پیمایش کنید و این دو را با توجه به آنچه به دنبال آن هستید مقایسه کنید.

بیشتر ببین

کاربران در نظرات زیر توییت در مورد پتانسیل به هم ریختگی بصری زیاد هنگام ترکیب نتایج جستجوی دو موتور ابراز نگرانی کردند، که احتمالاً یک طرح بندی بسیار زیاد ایجاد می کند. پاراخین پاسخ داد و به پتانسیل معرفی گزینه ای برای انتخاب موتور جستجوی پیش فرض «پشتیبان» اشاره کرد تا کاربران بتوانند بهتر آنچه را که نمایش داده می شود درک کنند.

آیا می توانم … کاربر اج شوم؟

فقدان گزینه ها از نظر سفارشی سازی چیزهای زیادی را باقی می گذارد. پاراخین دوباره توضیح داد که عرض نوارهای کناری توسط استانداردهای نمایش اپلیکیشن و موبایل تعیین می‌شود، بنابراین تغییر اندازه ممکن است بعید باشد، اما او مطمئن شد که در آینده نزدیک به کاوش در گزینه‌های شخصی‌سازی عمیق‌تر باز است.

ویژگی جستجوی جدید مایکروسافت اج واقعاً مرا به فکر انتقال از کروم می‌اندازد

(اعتبار تصویر: آینده)

به عنوان یک اینترنت اکسپلورر منحصراً با استفاده از کروم (جناس در نظر گرفته شده)، این احتمالاً یکی از معدود ویژگی‌های مایکروسافت اج است که واقعاً مرا به سمت مرورگر مایکروسافت می‌کشاند، بنابراین من فقط می‌توانم تصور کنم که این برای کاربران عادی Edge چقدر هیجان‌انگیز است. این ویژگی این قابلیت را دارد که اکنون تحقیقات را بسیار آسان‌تر کند به طوری که می‌توانید یک چیز را در دو موتور جستجوی مختلف جستجو کنید و نتایج خود را با هم مقایسه کنید – امیدواریم نتایج بی‌معنا را در این فرآیند حذف کنید، زیرا حتی جستجوی Google هم کامل نیست.

سادگی آن به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود دو پنجره مختلف را فقط برای انجام کار جستجو باز کنید، و با ادامه پیشرفت، می توانم تصور کنم که فقط بهتر می شود. من شخصاً اکنون امیدوار هستم که Google بتواند چیزی مشابه را در کروم اجرا کند!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/microsoft-edges-new-search-feature-has-me-genuinely-considering-moving-over-from-chrome

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *