ویژگی «رویایی» Galaxy AI سامسونگ بزرگترین مشکل اندروید را حل می کند

احتمالا تا الان متوجه خواهید شد که گلکسی اس ۲۴ سامسونگ تلفن‌ها به همان اندازه که جدیدترین سخت‌افزار موبایل هستند، به هوش مصنوعی اهمیت می‌دهند – در شعار آخرین آگهی تلویزیونی این شرکت آمده است: “چیز بزرگ بعدی شما هستید”. اما غول کره ای بر این امر اصرار دارد ویژگی هایی مانند ویرایش مولد و دایره برای جستجو فقط نوک کوه یخ هوش مصنوعی هستند.

در مصاحبه با TechRadar به دنبال آخرین Galaxy Unpacked ویترین، رئیس تجربه مشتری سامسونگ، پاتریک چومت، زمانی که از او در مورد ویژگی رویایی Galaxy AI در آینده پرسیده شد، بلندپروازی های این شرکت را به باد گرفت.

چومت به ما گفت: «یک ویژگی وجود ندارد، بلکه رویای من برای Galaxy AI است [is to reach a point where] من هیچ وقت نیازی به رفتن به تنظیمات ندارم. تلفن آینده منوی دسترسی ندارد. در مورد آن فکر کنید – ما می گوییم که هوش مصنوعی به طور هوشمند با من و نیازهای من سازگار است. همه ما انسان هستیم، چه معلول و چه غیر معلول، اما [right now] معلولان دارای منوی دسترسی و [everyone else] دارای منوی پیش فرض درست نیست. به علاوه، از نظر فنی نادرست است [to distinguish between the two]زیرا این یک طیف است.”

چومت ادامه داد: “در طول زندگی ام، توانایی من در تایپ کردن کاهش می یابد، بینایی من تغییر می کند، توانایی من برای گوش دادن به صدا تغییر می کند. بنابراین، برای من، رویای آینده این است که بتوانم به وعده خود عمل کنم. هوش مصنوعی – آن هوش [makes my phone] برای من کار کن هوش نوعی ویژگی حقه‌بازی نیست که مردم نمی‌خواهند. به مردم کمک خواهد کرد تا ارتباط برقرار کنند. این به مردم کمک می کند تا به اشتراک بگذارند. به مردم کمک می کند تا خلاصه کنند. به مردم کمک خواهد کرد که گوش کنند. برای من کار خواهد کرد؛ به عنوان یک فرد [with individual needs]. دستگاه رویایی سامسونگ دستگاهی است که می تواند خود را با آن سازگار کند.»

ویرایش عکس در Samsung Galaxy S24 Ultra

ویرایش عکس با کمک هوش مصنوعی در Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: سامسونگ)

به نظر ما اینطور به نظر می رسد که سامسونگ آینده ای را متصور است که در آن گوشی های هوشمندش تجربه موبایلی بسیار ساده تر و سفارشی تر را ارائه می دهند. Galaxy AI در نهایت می‌تواند نیاز به سفارشی‌سازی دستی را برطرف کند و به ما امکان می‌دهد به نقطه‌ای برسیم که گوشی هوشمند شما به‌طور خودکار بدون مداخله خود را با نیازهای دسترسی شما سازگار کند. به عنوان مثال، اگر برای خواندن یک مقاله خبری یا شنیدن کسی از طریق تلفن مشکل دارید، دستگاه‌های گلکسی آینده ممکن است قادر باشند اندازه متن روی صفحه را به‌طور خودکار افزایش دهند یا صدای تماس را متناسب با گوش‌های شما تنظیم کنند.

مطمئناً این یک چشم انداز جسورانه است – و Chomet نظرات خود را با گفتن “این راه درازی است” روشن کرد – اما سامسونگ به وضوح می خواهد یک بار برای همیشه رابط کاربری اندروید را شلوغ کند.

در واقع، پیچیدگی (بخوانید: عدم دسترسی) دستگاه های اندرویدی دلیل بزرگی است که چرا فکر می کنیم طرفداران اندروید با تعداد بی سابقه ای به سراغ آیفون می روندبنابراین مطمئناً به نفع سامسونگ است که تجربه اندروید کاربرپسندتر و کاربرپسندتری نسبت به آنچه در سال های اخیر به آن عادت کرده ایم ارائه دهد.

برای افکار اولیه ما در مورد Galaxy AI و جدیدترین دستگاه های سامسونگ به طور کلی، به سراغ عملی ما بروید بررسی Samsung Galaxy S24دست در بررسی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس و عملی بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/samsungs-dream-galaxy-ai-feature-would-solve-androids-biggest-problem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *