ویژگی Venmo’s Groups می‌تواند مشکلاتی را برای برنامه‌های تقسیم صورت‌حساب ایجاد کند

امروز شروع میشود در حال ارائه آنچه می گوید یکی از ویژگی های درخواستی آن است: توانایی مدیریت و تسویه هزینه های مشترک در گروه ها. ویژگی «گروه‌ها» که نام مناسبی دارد، به دنبال این است که کاربران بتوانند به راحتی بفهمند که هر فرد به شخص دیگری در گروه چقدر پول بدهکار است و سپس پرداخت‌ها را در یک برنامه انجام دهد.

Venmo می‌گوید اضافه کردن هزینه‌ها برای هر کسی در گروه آسان است و به‌طور خودکار مبالغ مقرر را مشخص می‌کند. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که دائمی باشد، بنابراین اگر اغلب با یک دسته از دوستانتان به شام ​​می‌روید یا هر سال با خانواده خود به سفر می‌روید، می‌توانید هزینه‌های یک گروه را برای مدت طولانی مدیریت کنید.

برای ایجاد گروه، به صفحه من و سپس تب Groups بروید. این ویژگی برای برخی از کاربران در آخرین نسخه اپلیکیشن Venmo iOS و Android فعال خواهد شد. در هفته های آینده به طور گسترده تری در دسترس خواهد بود.

مدیریت و تسویه هزینه های مشترک در یک برنامه می تواند برای سایر سرویس هایی که فقط از اولی پشتیبانی می کنند، مشکل ایجاد کند. کاربران عادی برنامه هایی مانند Splitwise (که دارای ویژگی های عمیق تری مانند اسکن رسید برای اعضای پولی است) و حتی ممکن است ترجیح دهد به جای آن همه چیز را در Venmo مدیریت کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/venmos-groups-feature-could-spell-trouble-for-bill-splitting-apps-140045240.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/venmos-groups-feature-could-spell-trouble-for-bill-splitting-apps-140045240.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *