ویکتور شوالیه جدیدترین شخصیت Tekken 8 است که به فهرست و اولین مبارز فرانسوی سری پیوست.

ویکتور شوالیه جدیدترین شخصیت Tekken 8 است که به فهرست و اولین مبارز فرانسوی سری پیوست.

پیش از انتشار Tekken 8باندای نامکو از جدیدترین جنگنده ویکتور شوالیه رونمایی کرد.

ویکتور شوالیه اولین شخصیت فرانسوی سریال مبارزاتی است و به عنوان یک “افسانه زنده” توصیف می شود که از دودمان شوالیه های برجسته است. او پیش از پیوستن به سازمان ملل و تأسیس نیروی ریون، راه پدرش را با ثبت نام در نیروی دریایی فرانسه دنبال کرد.

مامور فرانسوی به لباس های مد لباس و سلاح های نوری مسلح است و نقش رهبر نیروهای سازمان ملل را بر عهده می گیرد و نیروهای خود را فرماندهی می کند.

Bandai Namco همچنین اولین ظاهر شوالیه را به اشتراک گذاشت که ست حرکتی خود را با عینک های آفتابی و تپانچه های فانتزی در سالنی در پاریس با برج ایفل و رودخانه سن به نمایش گذاشت. شما می توانید به تصاویر زیر نگاهی بیندازید.

صداپیشگی شوالیه بر عهده بازیگر مشهور فرانسوی وینسنت کسل است که شاید بیشتر به خاطر حضورش در سال ۱۹۹۵ شناخته شده است. لا هاین، اوشن دوازده و اوشن سیزده، قوی سیاه و این فقط پایان جهان است.

“من کشف کرده ام تکن در دهه ۱۹۹۰ و من واقعاً زمانی که ادی گوردو معرفی شد شروع به انتخاب آن کردم. او در آن زمان کاپوئرا می‌کرد، بنابراین من این کار را کردم، بنابراین فقط با او بازی می‌کردم.»

“آنچه در مورد ویکتور شوالیه دوست دارم این واقعیت است که یک شخصیت فرانسوی در چنین بازی بین المللی شناخته شده ای است. علاوه بر این، او بسیار پیچیده است و از طریق نحوه و نحوه لباس پوشیدنش ایده خاصی از فرانسوی ها را ترویج می کند. ظرافت. این، و این واقعیت که من برای صداپیشگی ویکتور فراخوانده شده بودم، باعث شد به این شخصیت علاقه مند شوم.”

Tekken 8 در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ برای PS5، Xbox Series X|اسو کامپیوتر.

در ما پیش نمایش کارا فیلیپس گفت که این بازی “هیچ چیز کمتر از یک تماشا” احساس می شود. او نوشت: بین تصاویری نفس‌گیر و نبرد روان، نمی‌توانید ساعت‌ها خود را در آن گم نکنید و حتی زمانی که در انتهای رده‌بندی قرار می‌گیرید همچنان احساس پیروزی می‌کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های مبارزه ایبه همان خوبی بهترین چوب جنگی.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/victor-chevalier-is-tekken-8s-latest-character-to-join-the-roster-and-the-series-first-french-fighter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *