پادکست اپل اکنون شامل رونوشت است

به‌روزرسانی‌های iOS و iPadOS 17.4 رونوشت‌های تولید شده خودکار را اضافه می‌کنند که می‌توانید در پخش‌کننده پادکست اپل به آنها دسترسی داشته باشید.

اپل پادکست خواهد شد تولید خودکار رونوشت ها برای پادکست هایی که از امروز شروع می شود، به لطف به روز رسانی ۱۷٫۴ برای آیفون ها و آی پدها. رونوشت‌ها به‌طور خودکار برای قسمت‌های پادکست جدید بلافاصله پس از انتشار ظاهر می‌شوند، در حالی که اپل کاتالوگ‌های پادکست را به مرور زمان رونویسی می‌کند.

رونوشت‌های پادکست قابل جستجو هستند و به کاربران اجازه می‌دهند یک کلمه یا عبارت خاص را تایپ کنند و به آن قسمت از یک قسمت پرش کنند. کاربران می‌توانند رونوشت‌های قسمت‌های پادکست جداگانه را در گوشه سمت چپ پایین صفحه «در حال پخش» بیابند.

رونوشت‌ها اکنون در پادکست‌های اپل هستند.
رونوشت‌ها اکنون در پادکست‌های اپل هستند.
تصویر: اپل

پس از عرضه Spotify رونوشت های تولید شده به صورت خودکار پاییز گذشته، جای تعجب نیست که اپل می خواهد پخش کننده پادکست بومی خود را از نظر ویژگی ها حفظ کند.

در حالی که رونوشت‌ها برای کاربران راحت هستند (و همچنین برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند غیرقابل مذاکره است)، بسیاری از پادکست‌ها مراقب خطاهایی هستند که ممکن است با ابزارهای رونویسی خودکار رخ دهد. به نظر می رسد اپل برای این کار آماده شده است. پادکست‌هایی که نمی‌خواهند از رونویسی خودکار اپل استفاده کنند، می‌توانند انتخاب کنند رونوشت های خود را آپلود کنند از طریق برچسب‌های RSS یا در Apple Podcasts Connect برای قسمت‌های برتر، یا می‌توانند رونوشت اپل را قبل از آپلود مجدد دانلود و ویرایش کنند.

رونوشت‌ها برای پادکست‌های اپل در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس خواهند بود و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی نوشته می‌شوند، اما رونوشت‌های پادکست را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه نمی‌کنند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/5/24091555/apple-podcasts-transcripts-ios-17-4-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *