پادکست اپل “عاقل تر از من با جولیا لوئیس دریفوس” را به عنوان بهترین نمایش سال ۲۰۲۳ معرفی کرد.

پادکست های اپل امروز به نامعاقل تر از من با جولیا لوئیس دریفوس“همانطور که هست.” نمایش سال ۲۰۲۳. جایزه سالانه یک پادکست را به دلیل کیفیت استثنایی، نوآوری و تأثیر آن در صنعت پادکست به رسمیت می شناسد.

پادکست اپل “عاقل تر از من با جولیا لوئیس دریفوس” را به عنوان بهترین نمایش سال ۲۰۲۳ معرفی کرد.
«عاقل تر از من» در آوریل ۲۰۲۳ برای اولین بار به نمایش درآمد و از آن زمان به دلیل رویکرد متمایز خود که شامل مصاحبه با زنان برجسته ای مانند جین فوندا و کارول برنت است، مورد تحسین قرار گرفته است. این پادکست مضامین تجربیات زندگی، خرد، و تأثیرات اجتماعی را بررسی می کند.

«عاقل تر از من» برای ۲۹ روز متوالی رتبه اول جدول آمریکا را به خود اختصاص داد. همچنین در برترین نمایش‌های جدید اپل برای سال ۲۰۲۳ در ایالات متحده رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و در بین ۱۰ نمایش برتر سال با بیشترین دنبال‌شده و بیشترین اشتراک‌گذاری قرار گرفت. قسمت اولیه پادکست نیز قابل توجه بود و دومین قسمت پر اشتراک‌گذاری شده در پادکست اپل در ایالات متحده برای سال ۲۰۲۳ شد.

انتخاب نمایش سال توسط تیم تحریریه اپل پادکست انجام می شود که محتوا را بدون توجه به موقعیت یا محبوبیت نمودار، بر اساس کیفیت و تأثیر آن ارزیابی می کند. «عاقل‌تر از من» به فهرست دریافت‌کنندگان قبلی می‌پیوندد که شامل «تغییر کد» از NPR (2020)، «تغییر جزئی برنامه‌ها» توسط صنایع پوشکین (۲۰۲۱) و «سوختن آهسته: رو در مقابل وید» ساخته اسلیت (۲۰۲۰) می‌شود. ۲۰۲۲).

“عاقل تر از من با جولیا لوئیس دریفوس” در پادکست های اپل و محتوای اضافی از طریق اشتراک Lemonada Premium در دسترس است. “Wiser Than Me” برای فصل دوم تمدید شده است که قرار است در بهار ۲۰۲۴ پخش شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/05/apple-podcasts-show-of-the-year-wiser-than-me/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *