پادکست: طرح جدید Eurogamer برای ویژگی ها در سال ۲۰۲۴

وقت آن است که قسمت دیگری از Inside Eurogamer، پادکست که هست منحصرا برای حامیان Eurogamer. این نمایشی است که در آن شما را به پشت صحنه می بریم و افکارمان را درباره کارهایی که در وب سایت انجام می دهیم و چرایی آن به اشتراک می گذاریم.

به یاد داشته باشید، شما می توانید در Eurogamer مشترک شوید با ۳ پوند / ۳ یورو / ۳ دلار در ماه، و این به شما امکان می دهد به این پادکست به علاوه یک سری چیزهای دیگر مانند مشاهده بدون آگهی، سایر مقالات انحصاری، تخفیف برای کالاها و بلیط های EGX و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

امروز در Inside Eurogamer در مورد ویژگی ها صحبت می کنیم، زیرا در سال ۲۰۲۴، ما در حال انجام کار جدیدی هستیم. امسال می‌خواهیم زمان بیشتری را برای تولید مقالات عمیق و عمیقی که فکر می‌کنیم شما می‌خواهید و ما می‌خواهیم بنویسیم، صرف کنیم. ما سعی می کنیم مطمئن شویم که شما یک “ویژگی چادری” جدید، همانطور که هر ماه با آنها تماس گرفته ایم، دارید. اولین مورد توسط اد نایتینگل نوشته خواهد شد و ظاهر خواهد شد این هفته!


منبع: https://www.eurogamer.net/podcast-a-new-plan-for-eurogamer-features-in-2024?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *