پانوس پانای مایکروسافت را ترک کرد. آیا رویداد آینده سرفیس با مشکل مواجه است؟

Panos Panay لپ تاپ Surface 5 را در نمایشگاه معرفی کرد رویداد Surface 2022بنابراین طبیعی است که انتظار داشتیم مدیر تولید مایکروسافت نسل بعدی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها را در روز پنجشنبه معرفی کند. “پنجشنبه چی؟” شما از رویداد سرفیس ۲۰۲۳ بپرسید. اما این بار پانای در جلسه حضور نخواهد داشت.

در ۱۸ سپتامبر، پانوس پانای پس از انتشار توییتی مبنی بر خروج خود از مایکروسافت، چشم انداز فناوری را تکان داد. پانای گفت: “من برای همیشه از وقتم در مایکروسافت و افراد شگفت انگیزی که افتخار ساختن محصولات با آنها را داشتم سپاسگزارم.”

مانند آستانه اشاره کرد، خروج پانای ناگهانی و غیرمنتظره است. به هر حال، همین ماه گذشته، او در توییتی درباره حضورش در نیویورک برای رویدادهای سرفیس ۲۱ سپتامبر توییت کرد. مطابق با Windows Centralطبق گزارش ها، غول فناوری مستقر در ردموند، سرفیس لپ تاپ گو ۳، سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ و سرفیس گو ۴ جدید را معرفی می کند.

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ نیز ممکن است در کار باشد و یک نوع جدید (تبلت ۱۱ اینچی) را در کنار مدل ۱۳ اینچی آشناتر معرفی کند. با این حال، به نظر می رسد که در مورد اینکه آیا در رویداد Surface ظاهر می شود یا خیر، اتفاق نظری در مورد شایعات وجود ندارد. (Windows Central مشکوک است که در ویندوز vNext رونمایی خواهد شد – نه در روز پنجشنبه).

پانوس بعدی به کجا می رود؟

مطابق با بلومبرگآمازون با استناد به “افراد آشنا با این وضعیت”، Panos را برای جایگزینی دیو لیمپ، رئیس سابق سخت افزار این خرده فروش بزرگ استخدام می کند. او در راس بخش دستیار الکسا و بخش بلندگوهای هوشمند اکو خواهد بود. به جای پانوس، یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت خواهد بود.

پانوس در سال ۲۰۰۴ به عنوان مدیر برنامه برای نرم افزار رایانه شخصی سوار قطار مایکروسافت شد. در سال ۲۰۲۱، پانوس به عنوان معاون اجرایی به تیم رهبری ارشد شرکت پیوست، نقشی که به پانوس اجازه می‌دهد تا با مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا همکاری نزدیک داشته باشد. Panay در طول مدت تصدی خود، شرکت را از طریق بسیاری از محصولات و خدمات کلیدی، از جمله خط سرفیس و ویندوز ۱۱ رهبری کرد.

مطابق با CNBCاگرچه خط لپ‌تاپ Surface الهام‌بخش سایر OEM‌های رایانه‌های شخصی برای پیروی از راهنمای مایکروسافت (به عنوان مثال، فرم فاکتور تبدیل‌پذیر ۲ در ۱) شد، دستگاه‌ها پس از ۱۰ سال حضور در بازار نتوانستند بیش از چند درصد امتیاز کسب کنند. بلومبرگ همچنین اشاره کرد که مایکروسافت در سال‌های اخیر عملیات سرفیس را کاهش داده است، احتمالاً به دلیل فروش کند محصولات.

پانوس پانای مایکروسافت را ترک کرد.  آیا رویداد آینده سرفیس با مشکل مواجه است؟
خانواده سرفیس مایکروسافت
اعتبار: مایکروسافت

خروج پانوس برای رویداد آینده سرفیس چه معنایی دارد؟ پخش زنده، که قرار است در ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرق در ۲۱ سپتامبر پخش شود، طبق برنامه ادامه خواهد یافت. انتظار می رود مجموعه ای از دستگاه های Surface و همچنین برخی به روز رسانی های هوش مصنوعی برای Bing، Microsoft Edge و Microsoft 365 را مشاهده کنید.

موضوعات
مایکروسافت


منبع: https://mashable.com/article/panos-panay-microsoft-departure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *