پایان فصل Star Trek: Lower Decks دقیقاً همان چیزی را که وعده می دهد ارائه می دهد

مقاله زیر حاوی اسپویلرهای Lower Decks، فصل چهارم، قسمت دهم است.

چهار فصل بعد، و شما کم و بیش می دانید که از یک چه چیزی به دست خواهید آورد Star Trek: Lower Decks فصل پایانی. حجم زیادی از شوخی‌ها و ارجاعات که فصل را با جمع کردن خدمه Cerritos به پایان می‌رساند. تمرکز بر کار تیمی بیش از شجاعت فردی وجود دارد و این باور وجود دارد که ماموریت Starfleet درست است. یک یا دو نکته در مورد اینکه چگونه Star Trek زمانی که کند و ذهنی است بهتر است اضافه کنید، یک cliffhanger اضافه کنید که وضعیت موجود نمایش را تهدید می کند، و کارتان تمام است.

فقط به این دلیل که «دوستان قدیمی، سیارات جدید» به این فرمول پایبند است، به این معنی نیست که خوب نیست و شما در عرض نیم ساعت بارها می خندید. توانایی این سریال در به تصویر کشیدن یک فرضیه کمیک میدانی خیره کننده مانند تواینینگ یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است. اما اپیزود مملو از گنگ‌های محکمی است که روی تماشای مجدد دوم یا سوم کار می‌کنند، از جمله آباژور در مورد اینکه لوکارنو (رابرت دانکن مک‌نیل) شبیه چه کسی است یا شبیه آن‌ها نیست.

بر اساس شایستگی‌های آن به‌عنوان قسمتی از پیشتازان فضا، می‌بینید که با نویسندگی و کارگردانی عالی برنده است. من نمی توانم امتیاز کریس وست لیک را که کارش در این فصل به اندازه فصل قبل عالی بوده است را مشخص نکنم. دیدن شانون فیل و ویل ویتون که برای فیلم های کوتاهشان در فلاش بک مارینر به خدمت گرفته شدند، فوق العاده بود. چه کسی جز یک فداکار واقعی چنین تلاشی می کند و تیم خلاق سریال به رهبری مایک مک ماهان عشق عفونی به دوران طلایی Trek دارد.

فقط این است که احساس کاهش بازدهی نیز وجود دارد، یا اینکه نمایش نیاز به یافتن ابزار بالاتری برای اجرا دارد. محدودیت‌های فرضیه یک کمدی کمدی به این معنی است که نمی‌توانید کارهای زیادی برای پایان دادن به وضعیت موجود انجام دهید، اما می‌توانید این میل به تکامل را احساس کنید. این تله قدیمی است: شما نمی توانید شوخی کنید که USS Cerritos مهم نیست و آنها را در این سناریوهای پرمخاطره قرار دهید. اگر شخصیت اصلی شما یک ظالم تهدید کننده سیاره را سرنگون کرد، می توانید به تعمیر منیفولد پیچ ​​و تاب برگردید؟

و اکنون، یک مداخله.

متأسفانه، یک چیز مرا در مورد “دوستان قدیمی، سیارات جدید” آزار داد، که باید آن را مطرح کنم. پیشتازان فضا: پیکارد فصل سوم وحشتناک من در اینجا موضوع را تکرار نمی‌کنم، اما می‌پرسم چرا دو سریال Trek تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند خشم خان ادای احترام در همان سال. آیا تشخیص تکراری این چنین و جلوگیری از آن در مرحله پیش تولید بخشی از کار الکس کورتزمن، ناظر فرانچایز نیست؟ مطمئناً، او نمی تواند در هر جلسه حضور داشته باشد، اما مطمئناً به همین دلیل است که او به عنوان تهیه کننده اجرایی در هر سریال Trek در حال حاضر در حال اجرا شناخته می شود، درست است؟

با این حال، خوب بود که هر دو سریال از هنرمند فقید CGI تقدیر کردند .

این کمکی به پشت سر هم نمی کند خشم خان ادای احترام به فاصله چند ماه کمتر شبیه تحسین است و بیشتر شبیه فریاد کمک است. هنگامی که چاه خلاقانه Star Trek خشک می شود، به کلاسیک نیکلاس مایر در سال ۱۹۸۲ می رسد که آنها برای الهام گرفتن به سراغ آن می روند. همانطور که نوشتم مسیر رسیدن به خان آنقدر فرسوده است که مطمئن نیستم هیچ عنصری وجود نداشته باشد که به فراموشی سپرده نشده باشد.

و در حالی که خلاقان نمادهای آن فیلم را غارت می کنند، شخصی که پشت آن قرار دارد اغلب در محافل Trek شخصیت غیر ارادی داشته است. مایر هنوز در اطراف است، و انجام کار خوب، اما زمین های Trek او برای مدت طولانی مورد توجه قرار نگرفته است. نمی‌دانم که این سن‌گرایی است یا اینکه او در زندگی واقعی افتضاح است، اما این واقعیت که کار او بسیار محبوب است، اما او نمی‌تواند به آن نگاه کند، احساس ناعادلانه‌ای است. و ما هنوز چیزی بیشتر در مورد آن نشنیده ایم پادکست میانی خان که بیش از یک سال پیش اعلام شد.

فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که مداخله‌ای انجام دهیم و بگوییم که پیشتازان فضا دیگر مجاز نیست، حتی در شوخی، چیزی را از آن بیرون بکشد. خشم خان. در واقع، بیایید آن را گسترده تر کنیم و بگوییم که باید آن اسباب بازی ها را برای یک دهه یا بیشتر در جعبه بگذاریم. و در عوض، بیایید بر گفتن داستان‌های جدیدی تمرکز کنیم که مردم در سه یا چهار دهه آینده از احترام به آنها ناامید خواهند شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/star-trek-lower-decks-season-finale-delivers-exactly-what-it-promises-130051733.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/star-trek-lower-decks-season-finale-delivers-exactly-what-it-promises-130051733.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *