پخش زنده لیورپول و وستهم: جام کارابائو را تماشا کنید

لیورپول و وستهم در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو بعد از ظهر امروز در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم مشتاق راهیابی به جمع چهار تیم نهایی هستند. شروع در ساعت ۱۵:۰۰ به وقت شرقی است. زمان شلوغی برای هر دو طرف است، زیرا تیم‌ها در نیمه اول لیگ برتر و مسابقات اروپایی نیز حضور دارند. این می تواند به معنای ترکیب کمی متفاوت تیم برای هر دو نسبت به معمول باشد، اما مطمئناً یک مسابقه هیجان انگیز خواهد بود. اگر مایلید پخش زنده لیورپول و وستهم را ببینید، ما همه چیزهایی را که باید بدانید در اختیار دارید. در زیر به هر چیزی که باید بدانید نگاهی بیندازید.

بهترین راه برای تماشای بازی لیورپول و وستهم

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

بهترین و تنها راه برای تماشای بازی لیورپول و وستهام ثبت نام در بازی است ESPN+. سرویس پخش متمرکز ورزش، خانه انحصاری Carabao Cup همراه با بسیاری از ورزش های زنده دیگر مانند Wimbledon، دوشنبه شب فوتبال، و بسیاری از بازی های NHL است. همچنین میزبان تعداد زیادی از محتوای کلاسیک و اصلی ESPN از جمله کل کاتالوگ مستند ۳۰ در ۳۰ است که به طور گسترده به عنوان یک مجموعه عالی برای پیگیری در نظر گرفته می شود. ESPN+ همچنین دارای حقوق انحصاری برای پرداخت به ازای بازدید UFC است اگر عاشق UFC هستید. هزینه این سرویس ۱۱ دلار در ماه یا ۱۱۰ دلار در سال است. از طرف دیگر، می توانید با ۴ دلار بیشتر در ماه برای بسته دیزنی ثبت نام کنید و آن را بگیرید دیزنی + و هولو همزمان.

آیا پخش زنده رایگان لیورپول و وستهام وجود دارد؟

متأسفانه، هیچ پخش زنده رایگان لیورپول و وستهام وجود ندارد. در گذشته، یک نسخه آزمایشی رایگان ESPN+ وجود داشت، اما اخیراً حذف شده است. همچنین، چون Carabao Cup منحصر به ESPN+ است، تنها گزینه شما برای تماشای بازی است.

از دست نده

نحوه تماشای پخش زنده لیورپول و وستهم از هر کجا

NordVPN

اگر اغلب به خارج از کشور سفر می کنید، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که ESPN+ به ندرت با شما سفر می کند. این به خصوص ناامید کننده است زیرا شما برای این سرویس پول می پردازید اما نمی توانید از آن استفاده کنید. اگر از یکی از بهترین VPN ها، می توانید این مشکل را حل کنید. برای NordVPN ثبت نام کنید و این برنامه به شما امکان می دهد قبل از اتصال به ESPN+ از طریق آن یک سرور مستقر در ایالات متحده را انتخاب کنید. اساساً به نظر می رسد که هنوز در ایالات متحده به خانه بازگشته اید، بنابراین به شما این امکان را می دهد که پخش زنده لیورپول و وستهم را از هر کجا مشاهده کنید. مانند ESPN+، وجود ندارد نسخه آزمایشی رایگان NordVPN اما بسیار قابل اعتماد است و به این معنی است که شما هنوز هم می توانید جام Carabao را در حین سفر تماشا کنید. راه‌اندازی آن لحظاتی طول می‌کشد و آرامش زیادی به شما می‌دهد، دقیقاً به این نکته که هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی امنیت بیشتری نیز دارید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-liverpool-vs-west-ham-live-stream-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *