پخش زنده میشیگان ولورینز مقابل پن استیت نیتانی لاینز: فوتبال کالج را رایگان تماشا کنید

همه نگاه‌ها به شماره ۳ میشیگان ولورینز (۹-۰) در روز شنبه خواهد بود، زمانی که آنها به هپی ولی برای بازی با شماره ۱۰ پن استیت Nittany Lions در مقابل جمعیتی که انتظار می‌رود در ورزشگاه بیور برگزار شود، خواهند رفت. بازی ادامه خواهد داشت روباه در ظهر ET در ۱۱ نوامبر. فاکس شروع ظهر بزرگ پیش‌نمایش بازی‌های روز را از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی در فاکس مشاهده خواهد کرد. گاس جانسون (بازی به بازی)، جوئل کلات (تحلیلگر) و جنی تافت (گزارشگر) در بازی میشیگان در مقابل پن استیت حضور خواهند داشت.

میشیگان به دلایلی خارج از زمین، تیمی است که بیشترین صحبت را در مورد فوتبال دانشگاهی به خود اختصاص داده است. ولورینز به سرقت غیرقانونی تابلوها از مسابقات خود متهم شده اند. تحقیقات در حال حاضر در جریان است. دانشگاه میشیگان حمایت خود را از سرمربی جیم هاربا اعلام کرده است. با این حال، NCAA و Big Ten در حال تعیین زمان و نحوه نظم دادن به تیم هستند. آیا هاربا جریمه و تعلیق خواهد شد؟ آیا میشیگان باید واجد شرایط بودن پس از فصل را از دست بدهد؟ به خاطر داشته باشید: میشیگان در حال شکار قهرمانی ملی است و اگر بخواهد در پلی آف شوتی داشته باشد، باید پن استیت را شکست دهد.

نتیجه این نبرد Big Ten بر فوتبال کالج تأثیر می گذارد، به خصوص اگر پن استیت بتواند این ناراحتی را از بین ببرد. برای کسانی که به دنبال تماشای میشیگان در مقابل ایالت پن استیت بدون اشتراک کابلی هستند، پس ثبت نام در یک سرویس پخش تلویزیونی را در نظر بگیرید. توصیه ما این است Sling TV، که فاکس را حمل می کند. نحوه پخش جریانی بازی را در تلویزیون Sling در زیر بیاموزید.

پخش زنده میشیگان و پن استیت را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

گرایش های دیجیتال

Sling TV اخیراً ویژگی های جدیدی را معرفی کرده است که تجربه تماشا را بهبود می بخشد. مشتریان می توانند ببینند نتایج زنده از بازی های مورد علاقه آنها در NFL، NHL، NBA، MLB، و فوتبال کالج. Sling TV با مجموعه کانال های منعطف، روشی مقرون به صرفه را برای تماشای تلویزیون بدون قراردادهای بلندمدت در اختیار کاربران قرار می دهد.

دو طرح وجود دارد – Sling Orange و Sling Blue. Sling Orange 40 دلار در ماه هزینه دارد و شامل ۳۲ کانال از ESPN و ESPN2 تا Disney و Freeform است. Sling Blue، در عین حال، ماهانه ۴۵ دلار هزینه دارد و دارای ۴۲ کانال از جمله Fox، ABC و NBC است. مشتریان می توانند Sling Orange + Blue را با قیمت ۶۰ دلار در ماه خریداری کنند. در حال حاضر، تلویزیون Sling به مشتریان جدید نیمی از اولین پرداخت ماهانه خود را ارائه می دهد.

پخش زنده میشیگان و پن استیت را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

نمی توان اغراق کرد که این بازی چقدر برای بقیه فصل اهمیت دارد. اگر میشیگان برنده شود، آنها در صندلی راننده به سمت پلی آف فوتبال کالج می مانند. اگر پن استیت برنده شود، جعبه پاندورا را باز می کند و بسیاری از تیم های یک باخت را برای صعود به پلی آف امیدوار می کند. طرفداران فوتبال کالج نمی خواهند این بازی را از دست بدهند. اگر قصد دارید در طول بازی سفر کنید یا خارج از ایالات متحده تماشا کنید، از a استفاده کنید VPN سرویس با Sling TV.

یک VPN از یک سرور مستقر در ایالات متحده استفاده می کند تا به نظر برسد که از خانه در حال پخش جریانی هستید. این به دور زدن محدودیت های پخش جغرافیایی کمک می کند. به علاوه، یک VPN حریم خصوصی و امنیت بیشتری را به اتصال شما اضافه می کند. NordVPN یکی از بهترین VPN های موجود در بازار است. امروز امتحان کنید، و اگر نتیجه را دوست ندارید، NordVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







نتیجه این نبرد Big Ten بر فوتبال کالج تأثیر می گذارد، به خصوص اگر پن استیت بتواند این ناراحتی را از بین ببرد. برای کسانی که به دنبال تماشای میشیگان در مقابل ایالت پن استیت بدون اشتراک کابلی هستند، پس ثبت نام در یک سرویس پخش تلویزیونی را در نظر بگیرید. توصیه ما این است Sling TV، که فاکس را حمل می کند. نحوه پخش جریانی بازی را در تلویزیون Sling در زیر بیاموزید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-michigan-vs-penn-state-live-stream-college-football-free-online-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *