پخش زنده Arizona Wildcats vs Duke Blue Devils: بسکتبال کالج را رایگان تماشا کنید

طرفداران بسکتبال کالج در اوایل فصل در حال لذت بردن هستند، زمانی که شماره ۱۲ آریزونا وایلدکتز (۱-۰) به شرق سفر می کند تا جمعه شب با شماره ۲ دوک بلو شیاطین (۱-۰) بازی کند. این بازی بسکتبال NCAA در مقابل تماشاگران در استادیوم سرپوشیده کامرون در دورهام، کارولینای شمالی بازی خواهد شد. شرط ESPN دوک را به عنوان محبوب ۵٫۵ امتیازی فهرست می کند.

سریال دو بازی خانه و خانه در این اوایل فصل نادر است، بنابراین به آریزونا و دوک برای امضای این قرارداد اعتبار بدهید. مسابقه سال ۲۰۲۳ در دوک و مسابقه ۲۰۲۴ در سالن بدنسازی خانگی آریزونا برگزار خواهد شد. انتظار می رود شیاطین آبی پس از بازگشت چهار بازیکن کلیدی از تیم مسابقات سال گذشته، مدعی قهرمانی باشند. آریزونا نیز در ماه مارس به عنوان یکی از بهترین تیم های Pac-12 در رقابت خواهد بود.

پخش جریانی زنده آریزونا مقابل دوک را در ESPN2 تماشا کنید

پخش زنده Arizona Wildcats vs Duke Blue Devils: بسکتبال کالج را رایگان تماشا کنید
دورهام / ویکی کامانز را کشف کنید

آریزونا و دوک در ۷ بعدازظهر ET/4 بعد از ظهر PT در ۱۰ نوامبر. بازی پخش خواهد شد ESPN2، با دن شولمن (بازی به بازی)، جی بیلاس (تحلیلگر)، و آنجل گری (گزارشگر) تفسیر می کنند. بازی را از طریق برنامه ESPN تماشا کنید یا آن را پخش کنید ESPN.com. برای دسترسی با یک ارائه دهنده تلویزیون وارد شوید.

آریزونا در مقابل دوک را در ESPN2 تماشا کنید

پخش جریانی زنده آریزونا علیه دوک را در Hulu با تلویزیون زنده تماشا کنید

هولو

شبکه های ESPN را می توان با اشتراک در دسترس قرار داد Hulu با تلویزیون زنده. ESPN، ESPN2، ESPNU، و ESPNNews چهار کانال از ۹۰+ کانال در این سرویس هستند. Hulu با تلویزیون زنده ۷۶ دلار در ماه هزینه دارد. با این حال، سه طرح همراه شامل Hulu، Disney+ و ESPN+ هستند. با ۷۷ دلار در ماه، مشترکین Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (با تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) دریافت می کنند. با ۸۲ دلار در ماه، مشتریان به Hulu (با تبلیغات) + Live TV، Disney+ (بدون تبلیغات) و ESPN+ (با تبلیغات) دسترسی پیدا می‌کنند. در نهایت، یک طرح ۹۰ دلاری در ماه وجود دارد که شامل Hulu (بدون تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (بدون تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) است.

پخش جریانی زنده آریزونا مقابل دوک را در تلویزیون YouTube تماشا کنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

YouTube TV یکی از برترین سرویس های پخش تلویزیونی برای ورزش های زنده است. بازی‌های بسکتبال در شبکه‌های ESPN در تلویزیون YouTube در دسترس خواهند بود. همینطور فوتبال که به مشتریان امکان خرید را ارائه می دهد بلیط NFL یکشنبه، سرویسی که پخش هر بازی NFL را فراهم می کند. مشترکین ۵۱ دلار در ماه برای سه ماه اول YouTube TV پرداخت خواهند کرد. سپس، نرخ به ۷۳ دلار در ماه حرکت می کند. مشتریان جدید می‌توانند YouTube TV را امتحان کنند رایگان.

پخش جریانی زنده آریزونا مقابل دوک را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

گرایش های دیجیتال

Sling TV یکی از بهترین راه‌ها برای پخش زنده تلویزیونی است که به لطف کانال‌های انعطاف‌پذیر و قیمت مقرون به صرفه آن است. Sling Orange و Sling Blue دو طرح اشتراکی هستند که به مشتریان ارائه می شوند. Sling Orange 40 دلار در ماه است و دارای ۳۲ کانال از جمله ESPN، ESPN2 و Freeform است. Sling Blue ماهانه ۴۵ دلار هزینه دارد و شامل ۴۲ کانال از جمله ABC، NBC و Fox است. مشتریان می توانند هر دو بسته را با قیمت ۶۰ دلار در ماه خریداری کنند. قیمت هر طرح برای ماه اول نصف خواهد بود.

پخش جریانی زنده آریزونا مقابل دوک را در FuboTV تماشا کنید

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

FuboTV حداکثر ۲۵۱ کانال را ارائه می دهد، به این معنی که این سرویس برای کسانی که می خواهند کانال های زیادی در اختیارشان باشد، بهترین است. بین سه طرح انتخاب کنید: Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با ۸۵ دلار در ماه و Premier با ۹۵ دلار در ماه. با این حال، FuboTV برای هر سه برنامه ۲۰ دلار برای دو ماه اول کاهش می دهد. اگر مطمئن نیستید، FuboTV را بدون جریمه با ثبت نام در یک امتحان کنید امتحان رایگان.

پخش زنده آریزونا در مقابل دوک را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

هنگام پخش جریانی در خارج از کشور، حتما از a استفاده کنید VPN با خدمت شما VPN ها لایه ای از حریم خصوصی و امنیت را به اتصال شما اضافه می کنند تا از کلاهبرداری و حملات فیشینگ جلوگیری شود. علاوه بر این، VPN ها محدودیت های جغرافیایی را که ممکن است در منطقه رخ دهد کاهش می دهد. یکی از بهترین خدمات VPN NordVPN موجود است. NordVPN را به مدت یک ماه امتحان کنیدو اگر آن را دوست ندارید، ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد.

توصیه های سردبیران







آریزونا و دوک در ۷ بعدازظهر ET/4 بعد از ظهر PT در ۱۰ نوامبر. بازی پخش خواهد شد ESPN2، با دن شولمن (بازی به بازی)، جی بیلاس (تحلیلگر)، و آنجل گری (گزارشگر) تفسیر می کنند. بازی را از طریق برنامه ESPN تماشا کنید یا آن را پخش کنید ESPN.com. برای دسترسی با یک ارائه دهنده تلویزیون وارد شوید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-arizona-vs-duke-live-stream-college-basketball-free-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *