پخش DLC هفتگی بعدی Rock Band 4 آخرین آن خواهد بود

گروه راک ۴ دراپ هفتگی DLC رو به پایان است. هارمونیکس روز چهارشنبه گفت که دسته ای از آهنگ های جدید در ۲۵ ژانویه آخرین آهنگ های بازی خواهند بود. اگرچه سایر خدمات زنده فعال باقی خواهند ماند، اما توسعه دهنده قصد دارد به آن توجه کامل داشته باشد جشنواره فورتنایت شبیه گروه راکیک بازی ریتم در دنیای دیجیتال Epic.

مدیر محصول دانیل ساسمن در مورد این موضوع دلتنگ شد گروه راک ۴اجرای هشت ساله تاثیرگذار آهنگ جدید هر هفته پخش می شود. “با نگاهی طولانی تر به گذشته، من کاتالوگ DLC گروه راک را به عنوان یک دستاورد بزرگ در پایداری و تعهد می بینم – در طول سال ها ما نزدیک به ۳۰۰۰ آهنگ را به عنوان DLC و بیش از ۳۰۰۰ آهنگ را پاکسازی کرده ایم، تالیف و منتشر کرده ایم اگر تمام موسیقی متن بازی را در نظر بگیرید. ، او نوشت در یک پست وبلاگ اعلامی “این وحشی است.”

ساسمن می گوید هارمونیکس متعهد به محافظت از مجوز خود است و قول می دهد که محتوای خریداری شده در دسترس باقی بماند. او اضافه می کند که تمامی سرویس های زنده دیگر بازی از جمله رقبا و بازی آنلاین طبق معمول ادامه خواهد داشت. دیگر موسیقی جدیدی برای بازی ریتم وجود نخواهد داشت در سال ۲۰۱۵ وارد شد با ۶۵ آهنگ

پخش DLC هفتگی بعدی Rock Band 4 آخرین آن خواهد بود
جشنواره فورتنایت شبیه گروه راک
بازی های حماسی

فستیوال فورتنایت که در ماه دسامبر راه اندازی شد، یک مرحله خدای راک در عنوان محبوب بتل رویال است. این مزیت رایگان بودن را دارد: لازم نیست برای تحقق رویاهای خود در مورد “Seven Nation Army”، “Zombie” از Cranberries یا “Poison” از Bel Biv Devoe چند دلار بپردازید.

گروه راک ۴ پشتیبانی ابزار به مرحله مجازی Epic در راه است. “اگر از طرفداران دسته بازی های ریتم هستید، جشنواره Fortnite مکانی است که باید باشید؛ و با پشتیبانی از RB4 سازها می آیند، هنوز وقت آن نیست که گیتارهای خود را ببندید…”

هارمونیکس در مورد آهنگ های پایانی خود صمیمانه صحبت می کند، اما نوید ارتباط موضوعی را می دهد. ساسمن توضیح داد: “ما در مورد چگونگی قاب بندی آخرین انفجار RB DLC در این دوران به سختی و طولانی بحث کردیم.” “دو هفته گذشته تعدادی اشک آور وجود خواهد داشت که احساسات ما را در مورد این لحظه خلاصه می کند. ما از تعهد و اشتیاق شما نسبت به این بازی فوق العاده تشکر می کنیم.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/rock-band-4s-next-weekly-dlc-drop-will-be-its-last-175227879.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/rock-band-4s-next-weekly-dlc-drop-will-be-its-last-175227879.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *