پذیرش iOS 17 کندتر از پذیرش iOS 16 است

iOS 17 بر اساس این گزارش، بر روی ۷۶ درصد از آیفون های عرضه شده در چهار سال گذشته نصب شده است آمار پذیرش iOS 17 به تازگی منتشر شده است امروز توسط اپل ارائه شده است. این اولین باری است که اپل از زمانی که این سیستم عامل در سپتامبر گذشته منتشر شد، شماره نصب iOS 17 را به ما می دهد.

پذیرش iOS 17 کندتر از پذیرش iOS 16 است
۲۰ درصد از آیفون های عرضه شده در چهار سال گذشته هنوز از iOS 16 استفاده می کنند، در حالی که چهار درصد از سیستم عامل قبلی استفاده می کنند. از تمام آیفون‌های فعال، ۶۶ درصد از iOS 17، ۲۳ درصد از iOS ۱۶ و ۱۱ درصد از نسخه‌های قبلی iOS استفاده می‌کنند.

اپل همچنین شماره نصب iPadOS را به اشتراک گذاشت. ۶۱ درصد از آیپدهایی که در چهار سال گذشته معرفی شده اند iPadOS 17 نصب شده است، در حالی که ۲۹ درصد دارای iPadOS 16 هستند و ۱۰ درصد از نسخه قبلی iPadOS استفاده می کنند.

در بین همه آیپدهای فعال، ۵۳ درصد دارای iPadOS 17، ۲۹ درصد دارای iPadOS 16، و ۱۸ درصد از نسخه قبلی نرم افزار iPadOS استفاده می کنند.

سال گذشته تقریباً در همین زمان، ۸۱ درصد از تمام آیفون ها iOS 16 که در چهار سال گذشته معرفی شد، نصب شده بود، بنابراین پذیرش iOS 17 کندتر بوده است. تنها ۵۳ درصد از آیپدها در فوریه ۲۰۲۳ از iPadOS 16 استفاده می کردند، بنابراین سرعت پذیرش iPadOS 17 سریعتر از پذیرش iPadOS 16 بوده است.

iOS 17 برای اولین بار در ماه سپتامبر منتشر شد و اپل تاکنون سه به روز رسانی اصلی را منتشر کرده است. چهارمین به‌روزرسانی بزرگ، iOS 17.4، قرار است در ماه مارس منتشر شود.

برچسب ها: اپ استور


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/05/apple-shares-ios-17-adoption-numbers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *