پرایم ویدیو آمازون از ۲۹ ژانویه شروع به پخش تبلیغات می کند مگر اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید

آمازون شروع به اطلاع رسانی به مشترکین Prime Video کرده است که اگر نمی خواهند تجربه تماشای آنها توسط تبلیغات قطع شود، باید هزینه اضافی بپردازند. در ایمیلی که این شرکت برای مشتریان ارسال کرده است، اعلام کرده است که از ۲۹ ژانویه شروع به نمایش “تبلیغات محدود” با فیلم‌ها و نمایش‌های سرویس خود می‌کند. کسانی که می‌خواهند حساب‌های خود را بدون تبلیغات نگه دارند، باید هزینه اضافی بپردازند. ۳ دلار در ماه علاوه بر اشتراک Prime آنها یا عضویت مستقل ۹ دلاری در ماه Prime Video.

ابتدا شرکت اعلام کرد که قرار بود تبلیغات را با محتوای خود ارائه دهد – و مناطق اولیه ای که تحت تأثیر قرار می گیرند ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و کانادا هستند – در ماه سپتامبر. مشتریان در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و استرالیا باید تصمیم بگیرند که آیا تبلیغاتی را که ارائه می دهد تحمل کنند یا تا اواخر سال آینده هزینه اضافی بپردازند. آمازون در آن زمان اشاره کرد که قصد دارد “تبلیغات کمتری نسبت به تلویزیون خطی و سایر ارائه دهندگان تلویزیون جریان داشته باشد.” در حالی که “به معنای کمتر” بسیار مبهم است، تنوع در آن زمان گفت که به نظر می رسد چهار دقیقه در ساعت کمترین میزان زمان تبلیغات برای یک پلت فرم استریم است.

آمازون در ایمیلی که برای مشترکین ارسال کرد این هدف را تکرار کرد. همچنین توضیح داد که معرفی تبلیغات به سرویس خود و دریافت هزینه بیشتر برای تجربه تماشای بدون آگهی به آن کمک می کند “در محتوای جذاب سرمایه گذاری کند و این سرمایه گذاری را در مدت زمان طولانی افزایش دهد.” این شرکت به مشترکین گفت که آنها به طور خودکار شروع به دیدن تبلیغات در پایان ژانویه می کنند و به وب سایتی پیوند می زنند که می توانند هزینه آن را پرداخت کنند. مشاهده بدون آگهی. در یک صفحه اطلاعات در مورد این تغییر، آمازون تصریح کرد که تبلیغاتی با محتوای اجاره ای یا خریداری شده نشان نخواهد داد. همچنین گفته شده است که پورتوریکو، جزایر ویرجین ایالات متحده، گوام، جزایر ماریانا و ساموآی آمریکایی در حال حاضر از عرضه خارج شده‌اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-prime-video-will-start-serving-ads-on-january-29-unless-you-pay-extra-040529534.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/amazons-prime-video-will-start-serving-ads-on-january-29-unless-you-pay-extra-040529534.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *