پرنسس هلو: زمان نمایش! اعتبارات بر روی توسعه دهنده بازی تمرکز می کنند

نینتندو روی توسعه‌دهنده‌ی بازی Princess Peach: Showtime نظارت جدی دارد! از آن زمان سال گذشته اعلام شد.

با این حال، تیتراژ در حال حاضر وجود دارد، و ما می توانیم تایید کنیم که توسط تیم Good-Feel ساخته شده است و توسط Etsunobu Ebisu کارگردانی شده است. این اولین کار کارگردانی ابیسو پس از Mystical Ninja Starring Goemon است که در Nintendo 64 منتشر شد.

خود Good-Feel در سال ۲۰۰۵ در ژاپن تاسیس شد و از آن زمان تاکنون بازی‌هایی را برای سخت‌افزار نینتندو توسعه داده است. این شامل آثاری مانند Kirby's Epic Yarn و Yoshi's Crafted World می شود.


پرنسس هلو: زمان نمایش!  اعتبارات بر روی توسعه دهنده بازی تمرکز می کنندشیرجه عمیق به پرنسس هلو: زمان نمایش! (نینتندو سوییچ)


شیرجه عمیق به پرنسس هلو: زمان نمایش!

مدت‌ها گمان می‌رفت که Good-Feel پشت پرنسس هلو: Showtime! قرار داشته باشد، با فایل‌های دیتامین‌شده از نسخه آزمایشی اخیر که به سمت توسعه‌دهنده اشاره می‌کنند. هنگامی که Eurogamer در اوایل سال جاری از نینتندو خواست تا در مورد این فایل‌ها نظر بدهد، سازنده ماریو به سادگی گفت که ما باید این کار را انجام دهیم منتظر اعتبار بازی باشید تا متوجه شوید. بنابراین، ما انجام دادیم.

می توانید تیتراژ بازی Princess Peach: Showtime را بررسی کنید! خود را از طریق این لینک یوتیوببا این حال لطفاً توجه داشته باشید که این ویدیو همچنین شامل رئیس و پایان نهایی بازی است.

ما اخیراً به Princess Peach: Showtime جایزه دادیم! با چهار ستاره از پنج ستاره چشمگیر.

«پرنسس هلو: زمان نمایش! شبیه هیچ چیز دیگری نیست نباید مثل هر چیز دیگری باشید – این بازی اکشن ماجراجویی تنها دومین قسمت در تاریخ ۴۳ ساله سوپر ماریو است که پرنسس هلو را به قهرمان اصلی خود تبدیل می کند و با او مانند یک قهرمان مناسب و متحجر رفتار می کند.” Eurogamer's Princess Peach: Showtime! مرور.

“وقتی در حال بازی Showtime هستید، لازم نیست نگران دختر بودن، یا مرد بودن یا هر کس دیگری باشید. شما هلو هستید.”


منبع: https://www.eurogamer.net/princess-peach-showtime-credits-shine-spotlight-on-games-developer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *