پروتون میل گوگل را شکست می دهد و روی دسکتاپ قرار می گیرد

محبوب ایمیل امن ارائه‌دهنده پروتون بالاخره اپلیکیشن دسکتاپ مستقل خود را منتشر کرد و از برخی از رقبای بزرگ فناوری خود بالاتر رفت.

برنامه جدید Proton که در زمان نگارش نسخه بتا موجود است، به کاربران ویندوز و MacOS دسترسی کامل به آن می‌دهد. پست پروتون و تقویم پروتون خدمات.

برنامه جدید همچنین با بیش از ۵۰ پیشرفت ارائه می شود تا به شما کمک کند بهره وری را افزایش دهید و در عین حال تجربه ای امن و خصوصی را تضمین کنید. دسترسی آفلاین به ایمیل ها نیز به زودی در دسترس خواهد بود.

برنامه دسکتاپ Proton Mail

اندی ین گفت: “در حالی که بسیاری از افراد از ایمیل روی دسکتاپ در مرورگر استفاده می کنند، برنامه های دسکتاپ هنوز هم می توانند مزایای خاصی مانند پشتیبانی آفلاین بهتر را ارائه دهند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم یک برنامه دسکتاپ راه اندازی کنیم، چیزی که حتی جی میل هم ارائه نمی کند.” ، بنیانگذار و مدیرعامل پروتون.

ین توضیح می دهد که کاربران همچنان می توانند برنامه های دسکتاپ ایمیل شخص ثالث را از طریق آن پیکربندی کنند پل پست پروتون. با این حال، برنامه جدید به عنوان یک روش ساده تر برای استفاده از محصولاتی است که در اولویت قرار دارند. یک گام نزدیکتر به تلاش پروتون برش محصولات با تکنولوژی بزرگمانند Google Gmail یا Microsoft Outlook، خارج از زندگی دیجیتال شما.

با این حال، یک برنامه جدید براق مستحق برخی ویژگی های جدید است. در میان ۵۰+ بهبود، یک وجود دارد گزینه ارسال خودکار ایمیل— گفته می شود که Proton اولین و تنها ارائه دهنده ایمیل است که این را ارائه می دهد. آ دکمه چرت زدن به شما اجازه می دهد تا به طور موقت برخی از ایمیل ها را از صندوق ورودی خود کنار بگذارید تا به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ کنید، و پیش نمایش های پیوست باید جستجوی اسناد در بین پیام ها را آسان تر کند.

تقویم پروتون نیز بهبودهایی داشته است. اکنون می توانید تقویم رمزگذاری شده سرتاسر خود را در وب جستجو کنید و تعطیلات رسمی را مشاهده کنید تا روزهای تعطیل ملی را راحت ردیابی کنید.

رمزگذاری ایمیل پروتون توضیح داده شد - نمودار

پروتون قول داده است که تمام ایمیل های شما را با رمزگذاری دسترسی صفر ذخیره می کند، به این معنی که ارائه دهنده هرگز نمی تواند به پیام های شما دسترسی داشته باشد یا آنها را به اشخاص ثالث تحویل دهد. (اعتبار تصویر: پروتون)

این ارائه دهنده همچنین به لطف ویژگی جدید ارسال ایمیل رمزگذاری شده، سطح امنیتی بهتری را وعده می دهد. بارت باتلر، مدیر ارشد فناوری پروتون، این را “اولین” برای سرویس ایمیل رمزگذاری شده توصیف کرد.

او گفت: «پیام‌هایی که بین حساب‌های Proton Mail ارسال می‌شوند، همیشه به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری می‌شوند، اما برای حفظ سرتاسر رمزگذاری برای پیام‌هایی که به دیگر کاربران پروتون ارسال می‌شد، چالش فنی بزرگی را به همراه داشت. ما باید چگونگی رمزگذاری مجدد پیام‌ها را برای گیرندگان مختلف بدون اینکه سرور قادر به دسترسی به محتوا باشد، بیابیم. مهندسان رمزنگاری ما این امکان را فراهم کرده اند.”

نسخه بتای برنامه دسکتاپ جدید Proton Mail اکنون در دستگاه‌های Windows و MacOS برای همه کاربران Visionary در دسترس است—شما می‌توانید تا ۴ ژانویه برای این برنامه ثبت‌نام کنید. معادل حدود ۳۰ دلار در ماه. در اوایل سال ۲۰۲۴ برای همه کاربران عرضه می‌شود. ویژگی ارسال خودکار هنوز مختص مشترکین پولی است، اما همه به‌روزرسانی‌های دیگر با طرح‌های رایگان و غیررایگان ارائه می‌شوند.


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/proton-mail-beats-google-and-lands-on-desktop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *