پشتیبانی آفلاین تیم Google Home Eyes

همانطور که وجود دارد، عملکرد Google Home مانند روشن کردن یک لامپ، به اتصال اینترنت نیاز دارد. این در نهایت به این دلیل است که دستور به سرورهای Google هدایت می شود و سپس به خانه شما ارسال می شود. اما اگر بتوانیم از دلال بگذریم چه؟ این چیزی است که گوگل در حال حاضر در حال بررسی است، همانطور که توسط خود تیم توضیح داده شده است.

در AMA اخیر در reddit، تیم Google Home توضیح می دهد که پشتیبانی آفلاین در حال بررسی است. به لطف Matter، یک استاندارد باز برای فناوری خانه های هوشمند که به طور فزاینده ای توسط سازندگان دستگاه پذیرفته می شود، ممکن است امکان آفلاین دور از دسترس نباشد.

ما ابتدا روی مسیریابی بیشتر تعاملات شما به صورت محلی (به لطف Matter!) تمرکز می کنیم تا از مزایای قابلیت اطمینان و تأخیر بهره مند شویم. زمانی که بتوانیم بخش قابل توجهی از ترافیک شما را به صورت محلی اجرا کنیم، فکر می کنیم فرصت های قدرتمندی وجود دارد که به شما امکان می دهد کارهایی را کاملاً آفلاین انجام دهید که تیم های ما همچنان به کاوش آن ها ادامه می دهند.

در حالی که شنیدن این موضوع خوب است که روی این موارد کار می شود، Google هیچ نوع جدول زمانی در دسترس بودن را ارائه نکرده است.

چه چیز دیگری ممکن است دوست داشته باشیم از تیم Google Home ببینیم؟

// Android Authority | reddit


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/01/google-working-to-take-google-home-offline-meaning-functionality-even-without-internet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *