پشت افسانه The 1970 Black Ghost Dodge Challenger Street Racer

پشت افسانه The 1970 Black Ghost Dodge Challenger Street Racer

گرگوری کوالز پس از شش سال سفر با “شبح سیاه” و حضور در ده ها نمایشگاه، تصمیم به فروش ماشین گرفت. به عنوان یک وسیله نقلیه تک خانواده، یک خودروی بازمانده چلنجر ۱۹۷۰ – اساساً یک ماشین کلکسیونی بازسازی نشده و اصلاح نشده – با تقریباً هر ذره کاغذی که با خرید آن همراه بود، صرف نظر از تاریخچه‌اش، قیمت بسیار خوبی در حراج دریافت می‌کرد. البته، تاریخچه مسابقه درگ بلک گوست، وضعیت آن به عنوان بخشی از ثبت ملی خودروهای تاریخی، و خدمات گادفری به ملت و جامعه خود به افزایش ارزش این وسیله نقلیه کلکسیونی منحصر به فرد کمک کرد.

تصمیم برای فروش نمی توانست آسان باشد. گرگوری بازگویی های متناقضی ارائه کرده است که آیا گادفری کوالز به پسرش گفته است: “ماشین ف***ینگ من را ول نکن” یا “ماشین من را نفروش!” زمانی که او عنوان چلنجر را امضا کرد، اما در نهایت، این دارایی گریگوری کوالز بود که هر طور می‌خواست انجام دهد. وعده فروش بالقوه میلیون دلاری نمی توانست صدمه ببیند – این تقریباً ۱۰ برابر برچسب قیمت است. یک شارژر قابل مقایسه.

همانطور که گریگوری کوالز در مصاحبه ای با آن گفت، چنین پولی می تواند زندگی را تغییر دهد هاگرتی“دلیل اصلی این است که فرصتی برای کمک به خانواده ام است تا فرصت هایی را به آنها بدهم که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشند.” در ۱۹ می ۲۰۲۳، دوج چلنجر R/T-SE مدل ۱۹۷۰ معروف به شبح سیاه به قیمت ۹۷۵۰۰۰ دلار به یک مجموعه دار خصوصی فروخته شد.


منبع: https://www.slashgear.com/1492441/legend-of-1970-black-ghost-dodge-challenger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *