پلتفرم محبوب هوش مصنوعی سیستم پاداش را برای تشویق دیپ فیک افراد واقعی معرفی می کند

Civitai، یک بازار آنلاین برای به اشتراک گذاری مدل های هوش مصنوعی، به تازگی یک ویژگی جدید به نام “bounties” را معرفی کرده است تا جامعه خود را تشویق کند تا دیپ فیک قابل قبولی از افراد واقعی ایجاد کند. هر کسی که بهترین مدل هوش مصنوعی را بسازد، یک ارز مجازی به نام “Buzz” دریافت می کند که کاربران می توانند با پول واقعی آن را خریداری کنند.

بسیاری از جوایز ارسال شده در این سایت از کاربران می خواهند تا شباهت افراد مشهور و اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را که بیشتر آنها زن هستند، بازسازی کنند. این گزارش همچنین سهم اصلی این نتایج را “تصاویر جنسی غیر توافقی” می داند. این همان چیزی است که سال‌ها و سال‌ها در سرتاسر اینترنت در حال گسترش است، اما هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا نتیجه نهایی واقع‌بینانه‌تری داشته باشیم. علاوه بر این، ۴۰۴ رسانه برخی از درخواست‌ها را برای افراد خصوصی که حضور آنلاین قابل توجهی نداشتند، پیدا کرد که این امر را وحشتناک‌تر کرد.

میشل آلوز، یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام که در سیویتای جایزه دارد، گفت: «من بسیار می ترسم که این چه چیزی می شود. ۴۰۴ رسانه. من نمی دانم چه اقداماتی می توانم انجام دهم، زیرا اینترنت مکانی خارج از کنترل به نظر می رسد.

به گفته شرکت بازار سیویتای هفتمین پلتفرم مولد هوش مصنوعی در حال حاضر است. به عبارت دیگر، در مورد این درخواست‌های انعام، چشم‌های زیادی وجود دارد. آن را فقط در زمان کارکنان در ۴۰۴ رسانه لحظاتی برای منبع تصاویر ارسال شده از طریق درخواست جایزه برای یک شخص خصوصی با حساب های شخصی در رسانه های اجتماعی که فقط چند دنبال کننده دارند. شخصی که این جایزه را ارسال کرد ادعا کرد که این جایزه همسرش است، اما حساب های رسانه های اجتماعی او چیز دیگری می گفتند. ناخالص

یکی از کاربران Civitai این جایزه را به این دلیل رد کرد که “در حال درخواست مشکلات قانونی در آینده” است. برای این منظور، ویرجینیا فقط برای مجازات سازندگان دیک فیک تا یک سال زندان. با این حال، این درخواست خاص برآورده شد و چندین تصویر در سایت آپلود شد، اگرچه ماهیت غیرجنسی داشتند.

شایان ذکر است که تعداد بسیار کمی از درخواست‌های جوایز به طور خاص بیان می‌کنند که پوستر به دنبال مطالب جنسی است و درخواست را به زبان مبهم بیان می‌کند. با این حال، برخی از عباراتی مانند “درخواست منحط” همراه با نظراتی در مورد اندازه سینه زنان استفاده می کنند. Civitai، به نوبه خود، می گوید که این موهبت ها نباید برای ایجاد تصاویر جنسی غیرقانونی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از افراد واقعی استفاده شوند.

با این حال، هم تصاویر جنسی از چهره های عمومی و هم تصاویر غیرجنسی از افراد عادی مجاز است. پس از آن، تنها موضوع ترکیب این دو است. ۴۰۴ رسانه از ابزار تبدیل متن به تصویر شرکت برای ایجاد تصاویر جنسی بدون رضایت از یک شخص واقعی “در چند ثانیه” استفاده کرد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/popular-ai-platform-introduces-rewards-system-to-encourage-deepfakes-of-real-people-194326312.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/popular-ai-platform-introduces-rewards-system-to-encourage-deepfakes-of-real-people-194326312.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *