پلی‌استیشن انتظار دارد فروش کریسمس فوق‌العاده‌ای داشته باشد، به طوری که PS5 برای اولین بار از زمان عرضه در حال حاضر در عرضه کامل است.

سونی اعلام کرده است که انتظار دارد یکی از بهترین فصل های خود را برای فروش کنسول در کریسمس امسال تجربه کند، زیرا سهام پلی استیشن ۵ اکنون برای اولین بار از زمان عرضه PS5 در نوامبر ۲۰۲۰ در “تامین کامل” است.

به گفته اریک لمپل، مدیر اجرایی پلی استیشن، با انتشار Marvel’s Spider-Man 2، چشم انداز خوب پلی استیشن نیز تقویت شده است. بارون (از طریق ResetEra).

لمپل گفت سونی به دلیل مشکلات زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری کووید و حمله روسیه به اوکراین که به نوبه خود باعث کمبود قطعات برای تولید PS5 شد، با مشکل مواجه شده است.

بررسی بدون اسپویلر Marvel’s Spider-Man 2 ما.در یوتیوب تماشا کنید

رئیس پلی استیشن جیم رایان اعلام کرد کمبود PS5 تمام شد در اوایل سال جاری، اگرچه موجودی کنسول هنوز مدتی طول کشیده تا تثبیت شود. لمپل گفت: «اکنون ما هیجان‌زده هستیم که هر کسی که پلی‌استیشن ۵ می‌خواهد می‌تواند یکی از آن را دریافت کند.

لمپل ادامه داد که سونی به لطف حل مشکلات زنجیره تامین جهانی و عناوین انحصاری آن، چشم انداز قوی برای پیشرفت PS5 دارد. Marvel’s Spider-Man 2 که با استقبال خوبی روبرو شده و خودش هم درآمد دارد چهار ستاره در بررسی ماانتظار می رود به افزایش فروش کنسول در طول دوره کریسمس کمک کند.

پیش‌بینی‌های داخلی از ابتدای سال مالی (آوریل ۲۰۲۳) سونی را برآورد می‌کرد ۲۵ متر دیگر ارسال کنید این سال مالی، قبل از آوریل ۲۰۲۴٫ جدیدترین نتایج مالی سونی نشان داد که این شرکت ارسال شده است ۴۱٫۷ متر کنسول PS5 کل در سراسر جهان تا اوت ۲۰۲۳٫

لمپل در مورد افزایش فروش پلی استیشن VR2 محتاط تر بود – و آن را به عنوان یک “کسب و کار نوپا” توصیف کرد.

او گفت: «مقوله VR برای ما مهم است. “این مقوله ای است که می تواند در زمینه نوآوری به ما کمک کند. این هرگز تنها راهی برای بازی مردم نخواهد بود، اما خوشحالم که در آن هستیم. تجربیات بسیار خوبی وجود دارد و مصرف کنندگان واقعاً آن را دوست دارند. اما این یک تجارت نوپا برای ما

“این چیزی است که ما می خواهیم بخشی از آن باشیم، اما این پیشنهاد اصلی ما در این فصل نیست. پلی استیشن ۵ هسته اصلی است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-expects-stellar-christmas-sales-with-ps5-now-in-full-supply-for-first-time-since-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *