پلی استیشن به زودی محتوای Discovery را از کتابخانه شما حذف خواهد کرد – حتی اگر هزینه آن را پرداخت کرده باشید

پلی استیشن به زودی محتوای Discovery را از کتابخانه شما حذف خواهد کرد – حتی اگر هزینه آن را پرداخت کرده باشید

پلی استیشن به دارندگان کنسول ایمیل ارسال کرده است که محتوای Discovery از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ از کتابخانه شما حذف خواهد شد. این شامل همه محتوای دارای مجوز Discovery می شود که ممکن است در خود داشته باشید. پلی استیشن ۵حتی محتوایی که برای داشتن آن هزینه کرده اید.

در ایمیل، توسط Eurogamer مشاهده شدپلی استیشن اظهار داشت: «از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳، به دلیل ترتیبات صدور مجوز محتوا با ارائه‌دهندگان محتوا، دیگر نمی‌توانید هیچ یک از محتوای Discovery را که قبلاً خریداری کرده‌اید تماشا کنید و محتوا از کتابخانه ویدیوی شما حذف خواهد شد.»

جدای از این بیانیه، هیچ دلیلی مبنی بر حذف محتوا ارائه نشد. این ترتیب صدها فیلم و نمایش تلویزیونی را از ویترین فروشگاه آنلاین حذف می کند، از جمله محتوایی که ممکن است قبلاً برای آن پول پرداخت کرده باشید. با این حال، هیچ تلاشی برای توضیح اینکه آیا شما برای از دست دادن جبران خواهید شد یا خیر، مورد توجه قرار نگرفت. در عوض، این ایمیل ادامه می دهد: “ما صمیمانه از شما برای حمایت مداوم شما تشکر می کنیم.”

برای بسیاری از افرادی که دارای کتابخانه ای از محتوای Discovery هستند، این به روز رسانی شوکه کننده است – به خصوص با توجه به زمان کوتاه آن برای استفاده حداکثری از محتوای خریداری شده شما. با این حال، این سناریو به واقعیت محتوای تمام دیجیتال و سرعت لغو مجوزها و حذف محتوا اشاره دارد، که ممکن است تصمیم شما را در مورد آینده تمام دیجیتالی که به نظر می‌رسد به سمت آن حرکت می‌کنیم، تحت تاثیر قرار دهد.

امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا می‌توانید پول خود را برای هر خریدی که انجام داده‌اید پس بگیرید یا نه، به اشتراک گذاشته خواهد شد. در غیر این صورت، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که برای تماشای قبل از ۳۱ دسامبر برنامه ریزی کرده اید، دریافت کرده اید.

اگر به دنبال راه های بیشتری برای استفاده حداکثری از کنسول خود هستید، ما لیستی از آنها را ارائه کرده ایم بهترین بازی های PS5در کنار بهترین انحصاری های PS5. با این حال، برای اینکه به طور کلی تجربه خود را با کنسول افزایش دهید و شما را به بازی‌های مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر کنید، فهرست ما از این کنسول‌ها است بهترین هدست های PS5 موظف است به شما کمک کند


منبع: https://www.techradar.com/gaming/playstation-will-soon-remove-discovery-content-from-your-library-even-if-youve-paid-for-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *