پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ پنجره Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake را ارائه می کند.

پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ پنجره Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake را ارائه می کند.

آرزوهای سال


پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ پنجره Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake را ارائه می کند.

اعتبار تصویر: کونامی

اخبار

توسط ویکتوریا کندی

گزارشگر اخبار

منتشر شده در ۵ ژانویه ۲۰۲۴

به نظر می رسد که هر دو بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake می توانند امسال عرضه شوند.

در یک جدید وبلاگ پلی استیشن و ویدیو (در زیر) با جزئیات بازی‌های مختلفی که در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم عرضه می‌شوند، سونی هر دو بازسازی‌های آینده را فهرست کرده است. تا به حال، هیچ یک از بازی ها پنجره رسمی انتشار نداشتند.

کونامی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Bloober Team’s Silent Hill 2 Remake هر دو در میان افرادی مانند The Last of Us Part 2 Remastered و فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره.

بازی های آینده در بازی های PS5 2024

آخرین به‌روزرسانی ما در مورد بازسازی Silent Hill 2 در نوامبر منتشر شد، زمانی که تیم بلوبر از هواداران خواست صبور باشند در حال انتظار برای خبر این سازمان به جامعه خود اطمینان داد که علیرغم سکوتش، توسعه “به آرامی در حال پیشرفت است”.

به عنوان تیم Bloober، ما مفتخریم که بخشی از برنامه های کونامی برای فرنچایز Silent Hill هستیم. در کنار شریک خود، ما سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بازسازی Silent Hill 2 به بالاترین کیفیت دست پیدا می کند.

در مورد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، ما a نگاهی تازه به برخی از تصاویر درون موتوری بازسازی کونامی در اکتبر سال گذشته در حالی که دیوید هایتر بازیگر Snake مهر تایید خود را به تریلر داد، دیگران گفتند که دلشان برای سبک قدیمی بازی اصلی تنگ شده است.

Eurogamer از Bloober Team و Konami خواسته است تا در مورد تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake و Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نظر بیشتری بدهند. وقتی بیشتر بشنویم شما را به روز خواهیم کرد.

در همین حال، می‌توانید تمام بازی‌های دیگری را که ما اینجا در Eurogamer در مورد آن‌ها امسال هیجان زده‌ایم، در ویژگی نام‌گذاری مناسب خود بررسی کنید. هیجان انگیز ترین بازی های سال ۲۰۲۴.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-gives-2024-release-window-to-metal-gear-solid-delta-snake-eater-and-silent-hill-2-remake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *