پنج برنامه کاربردی برای شروع سال جدید

برنامه‌ها می‌توانند نقشی اساسی در کمک به دستیابی به اهداف جدید، شکل‌گیری عادت‌ها یا صرفاً بهبود بهره‌وری شخصی ایفا کنند – در اینجا پنج موردی است که باید در سال ۲۰۲۴ اتخاذ کنید.


هر اپلیکیشنی که ما برای این لیست انتخاب کرده‌ایم، توانایی منحصربه‌فردی برای کمک به کاربران دستگاه‌های اپل در جنبه‌های مختلف توسعه شخصی و حرفه‌ای دارد. از مدیریت کار پیچیده گرفته تا شکل‌گیری عادت، این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را ارائه می‌کنند که متناسب با نیازهای متنوع کاربرانی هستند که به دنبال بهترین استفاده از سال آینده هستند.

  • چیزها ۳ (۹٫۹۹ دلار برای آیفون و اپل واچ، ۱۹٫۹۹ دلار برای آی پدو ۴۹٫۹۹ دلار برای مک): Things 3 یک مدیر وظیفه محبوب است که برای دستگاه‌های اپل طراحی شده است و مجموعه ویژگی‌های قوی‌تری را در مقایسه با برنامه پیش‌فرض Reminders اپل ارائه می‌دهد. این رابط کاربری زیبا و کاربرپسند و ویژگی‌های قدرتمندی مانند برنامه‌ریزی پروژه، ضرب‌الاجل‌ها، پشتیبانی Markdown و موارد دیگر متمایز است. این قابلیت ها آن را به ابزاری برجسته برای هر کسی تبدیل می کند که در آغاز سال جدید به دنبال ایجاد ساختار بیشتری برای وظایف زندگی شخصی و حرفه ای خود است.
  • ابسیدین (رایگان): Obsidian یک برنامه یادداشت برداری همه کاره Markdown است که با رویکرد متمایز خود در مدیریت دانش شخصی و افزونه ها، از قابلیت های Apple Notes پیشی می گیرد. برخلاف اکثر برنامه‌های یادداشت‌برداری، Obsidian در پیوند دادن افکار و ایده‌ها از طریق شبکه‌ای از یادداشت‌های به هم پیوسته تخصص دارد و یک پایگاه دانش شخصی ایجاد می‌کند که در طول زمان رشد و تکامل می‌یابد. توانایی Obsidian در ترسیم نقشه و ارتباط بصری اهداف، برنامه ها و ایده ها می تواند در سال جدید بسیار ارزشمند باشد.
  • رگ. نوار (۴٫۹۹ دلار): Streaks یک برنامه ایجاد عادت است که برای کمک به کاربران برای ایجاد و حفظ عادات خوب با استفاده از قدرت روانشناختی “streaks” یا روزهای متوالی انجام یک کار خاص طراحی شده است. چیزی که Streaks را متمایز می‌کند تمرکز آن بر ثبات و پیشرفت تدریجی است، و کاربران را تشویق می‌کند تا عادت‌های کوچک و روزانه‌ای را که انتخاب می‌کنند ایجاد کنند که منجر به تغییرات طولانی‌مدت قابل‌توجهی در رفتار می‌شود – که برای پایبندی به آن تصمیم‌های دشوار سال نو عالی است.
  • فوق العاده (رایگان، اشتراک “Premium” در دسترس است): Fantasical یک برنامه تقویم است که به دلیل عملکرد عالی و رابط کاربر پسند خود شناخته شده است و آن را از برنامه پیش فرض تقویم متمایز می کند. طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که زمان‌بندی و مدیریت زمان را بهبود می‌بخشد، مانند تجزیه زبان طبیعی و نمای بسیار قابل تنظیم که وظایف و یادآوری‌ها را در کنار رویدادهای تقویم یکپارچه می‌کند. این Fantasical را به ابزاری عالی برای هر کسی که به دنبال شروع سال جدید با مدیریت زمان بهتر است تبدیل می کند.
  • ChatGPT (رایگان، اشتراک “Plus” در دسترس است): ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی مکالمه است که به کاربران یک پلت فرم تعاملی برای وظایف و سوالات مختلف ارائه می دهد. می‌تواند در طیف وسیعی از زمینه‌ها، مانند ایجاد ایده‌های خلاقانه، ارائه نکات بهره‌وری، کمک به یادگیری زبان، یا حتی ارائه توصیه‌های انگیزشی و سلامت روان، کمک کند. ظرفیت ChatGPT برای ارائه پاسخ های فوری و آگاهانه در مورد طیف متنوعی از موضوعات، آن را به ابزاری عالی برای هر کسی که به دنبال یک دستیار دیجیتال قابل اعتماد و هوشمند برای افزایش بهره وری یا یادگیری روزانه خود است، تبدیل می کند.

آیا برنامه های بهره وری دیگری وجود دارد که برای شروع سال جدید توصیه کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/01/five-apps-to-start-the-new-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *