پنج محصول CES که باعث می شود بپرسید … “اما چرا؟”

صنعت فناوری دوست دارد که جدیدترین و بهترین و بهترین ایده جدید خود را بدون نفس به شما بفروشد. زمین‌ها باید سریع و تهاجمی باشند، زیرا اگر بیش از یک ثانیه به چیزی که می‌فروشند فکر کنید، ممکن است به کیف پول خود دست نزنید. به عنوان زرق و برق دار به عنوان محصولات در CES 2024 در لاس وگاس، آنها اغلب یک ضعف کشنده دارند. که این است که هیچ گونه پاسخی برای مهم ترین سؤال از همه آنها نداشته باشید: “ای تو؟”

یک: تلویزیون OLED شفاف بی سیم ال جی

پنج محصول CES که باعث می شود بپرسید … “اما چرا؟”
عکس بیلی استیل/Engadget

ال جی به نمایشگاه CES آمد و یک تلویزیون OLED بی سیم ۷۷ اینچی ۴K را به نمایش گذاشت که بنا به دلایلی شفاف است. می‌توانید فیلم‌های یک خواننده، یا یک آکواریوم، یا دیگر چیزهایی از نوع محافظ صفحه نمایش y را به‌عنوان یک قطعه صحبت در خانه خود پخش کنید. اما به نظر می رسد، شفاف بودن برای تماشای واقعی تلویزیون عالی نیست، بنابراین با یک پس زمینه سیاه رول شده عرضه می شود تا تلویزیون شفاف شما دیگر شفاف نباشد. من می توانم تصور کنم که از این به عنوان یک صفحه تبلیغاتی یا به عنوان نصب در یک موزه یا دفتر شرکت استفاده شود. اما چرا باید این همه پول برای تلویزیونی خرج کنید که ویژگی کلیدی آن مانع عملکرد صحیح آن است؟

دو: صندلی بیتت Kohler PureWash E930

یک توالت سفید (با یک صندلی بیدی هوشمند) که در حمامی مجلل نشسته است (دیوارهای سبز با نقش‌های گلدار بیرون از اتاق تخت).
کوهلر

مهم است که دستگاه‌ها به‌جای اینکه در انتها مورد توجه قرار گیرند، با قابلیت دسترسی به عنوان دغدغه اصلی طراحی شوند. هیچ کس از توالتی که با صدا فعال می شود که بتواند به افرادی که نیاز به دسترسی دارند کمک کند تا روز خود را سپری کنند، متنفر نیست. اما صندلی بیده کوهلر عمیقاً با الکسا یا گوگل هوم ادغام شده است. چرا باید بیش از دو دلار هزینه کنید تا به آمازون یا گوگل اطلاعات دقیقی در مورد عادات حمام خود ارائه دهید؟

سه: قفل هوشمند اسکن صورت Lockly Visage

صورت یک فرد توسط یک قفل اسکن می شود.
قفلی

قفل هوشمند Lockly’s Visage از تشخیص چهره برای دسترسی به خانه شما استفاده می کند و در صورت مشاهده درب را باز می کند. با کنار گذاشتن پیامدهای وحشتناک حریم خصوصی و امنیتی قفل های هوشمند، چیزی که هرگز نباید به اینترنت وصل شوید، این یک ایده دیوانه کننده است. چرا چیزی به اندازه دسترسی به خانه خود را به دلخواه یک حسگر یا یک ابزار اثبات نشده ترک می کنید؟

چهار: دوچرخه برقی Urtopia دارای ChatGPT

دوچرخه برقی خاکستری، سفید و مشکی Urtopia Fusion بر روی پایه خود در زمین نمایشگاه CES 2024 با فرش آبی قرار گرفته است.
ارتوپیا

Urtopia Fusion یک دوچرخه الکترونیکی است که مجهز به باتری ۵۴۰ وات ساعتی است که ۷۵ مایل برد، موتور وسط محرک قوی و شاخک های تعلیق بادی دارد. همچنین، به دلایلی ناخواسته، مجهز به ChatGPT است که به گفته شرکت، شما را قادر می سازد با دوچرخه خود “صحبت کنید”. دستیار سفارشی آن، هنگامی که از شما خواسته می شود، به شما کمک می کند “مسیرهای جدید را کاوش کنید”، “اطلاعات لحظه ای دریافت کنید” و حتی “در مکالمات سرگرم کننده شرکت کنید.” چرا می خواهید با دوچرخه خود صحبت کنید در حالی که باید به معنای واقعی کلمه روی هر چیز دیگری تمرکز کنید.

پنج: مفهوم تاکسی هوایی هیوندای S-A2

یک هواپیما خاکستری و آبی.
هیوندای

هیوندای یک مفهوم جدید تاکسی هوایی VTOL را به نمایش گذاشت که امید می رود مردم را در پرش های کوتاه تا ۴۰ مایل ببرد. می تواند به حداکثر سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت برسد و احتمالا هرگز به دنیای واقعی نخواهد آمد. به هر حال، چرا باید به زحمت مهندسی مجدد کل دنیا را برای مقابله با این فاجعه که در انتظار وقوع است بپردازید؟

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/five-ces-products-that-make-you-ask-but-why-150010098.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/five-ces-products-that-make-you-ask-but-why-150010098.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *