پول‌پارتی صرافی توایکس، یک کمپین دعوت دوست اما متفاوت!

صرافی ارز دیجیتال توایکس به تازگی کمپینی برای دریافت هدیه ایجاد کرده. توایکس با تمرکز بر «دعوت دوستان» یا «رفرال»، کمپینی به اسم «پول‌ پارتی با دوستات»، ترتیب داده تا کاربران فارسی‌زبان دنیای ارز دیجیتال بتونند با دعوت از دوستان خودشون، علاوه بر شراکت با توایکس، هدیه هم دریافت کنند، اما به شکلی متفاوت!

درآمدزایی با دعوت از دوستات

شاید تا حالا اسم دعوت از دوست یا رفرال به گوشتون خورده باشه. این نوع کمپین ها سعی بر جذب کاربر از طریق ایجاد سفیر (فرد دعوت کننده) رو دارند. در ازای دعوت از هر دوست معمولا صرافی ها با تخصیص قسمتی از درآمد خودشون به سفیر-که از طریق معاملات فرد دعوت‌شده کسب کرده- سفیر را در درآمد خودشون شریک می‌کنند.

توایکس هم با تخصیص ۳۰ درصد از درآمد خودش به سفیرانش، اون هارو به دعوت کردن از دوستانشون تشویق می‌کنه، اما حالا داستان قراره متفاوت‌ رقم بخوره و توایکس برای هر دعوت، ۲۰۰,۰۰۰ تومان گذاشته کنار، بدون اینکه شماحتی انگشت خودتون رو هم تکون داده باشین!

پول‌پارتی، شکلی نو از دعوت دوست

شاید نام پول‌پارتی خیلی هارو به یاد Pool Party بندازه (برای دوستانی که نمی‌دونند Pool Party چیه باید گفت خارجکی ها با ترتیب دادن پارتی داخل استخر خونشون، به اصطلاح Pool Party می‌گیرند) که این پارتی ها داخل ایران ممنوعه؛ اصلا مگه پارتی غیرممنوع وطنی هم داریم؟ باید گفت بله!

پول‌پارتی با دوستات، یک مهمونی چند هزار نفریه که هرکسی می‌تونه با دعوت دوستان خودش به این مهمونی، علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات توایکس، هدیه هم دریافت کنه.

هر دعوت ۲۰۰,۰۰۰ تومان هدیه داخلشه و چون تنهایی فایده نداره ، هدیه رو نصفش می‌کنیم! یعنی یکی تو، یکی دوستت؛ به زبانی ساده‌تر، ۱۰۰,۰۰۰ تومان هدیه برای تو، ۱۰۰,۰۰۰ تومان برای دوستت! می‌پرسی چرا؟ چون پارتی همیشه با دوستا معنی پیدا می‌کنه و هرچی شلوغ‌تر باشه، خب کیفش هم بیشتره و برای این که کیفش بیشتر هم بشه، شما هیچ محدودیتی برای دعوت دوستانتون و دریافت هدیه ندارید.

حالا اجازه بدید یکم عدد بازی هم بکنیم؛ این یعنی شما ۱۰۰۰ نفر هم دعوت کنی برای هر کدوم ۱۰۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنید، به عبارتی: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰=۱۰۰,۰۰۰*۱۰۰٫

این وسط یه کار کوچولو هم باید انجام بشه! دوستی که دعوت می‌کنید حداکثر ۴۸ ساعت وقت داره مجموع معاملاتش رو به ۱۰ میلیون تومان برسونه. بعد از انجام این ماموریت ساده، هدیه به صورت اتوماتیک برای هر دو طرف واریز میشه، به همین راحتی!

برای توضیح بیشتر درباره‌ی این ماموریت باید گفت حجم معامله‌ی تعریف شده واقعا عدد کمی محسوب میشه داخل اکوسیستم ارز دیجیتال و هدف این کار بیشتر آشنا شدن دوست شما با نحوه کارکرد پلتفرم توایکس هست؛ تا ما هم مطمئن بشیم توی این پارتی داره به همه خوش می‌گذره و همه می‌دونن چرا به این پارتی دعوت شدن.

اگر حس می‌کنید نیاز به توضیح بیشتری درباره پول‌پارتی دارید، وارد لینک روبرو بشید تا مستقیم شمارو برداره ببره روبروی درب ورودی پول‌پارتی پیاده کنه: پول‌پارتی با دوستات


منبع: https://www.zoomit.ir/pr/412018-twox-referral/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *