پیامدهای حمله سایبری شهرستان فولتون همچنان ادامه دارد، سیستم‌های کلیدی همچنان خراب هستند

سیستم‌های کلیدی در شهرستان فولتون، جورجیا از هفته گذشته که یک «حادثه سایبری» به سیستم‌های دولتی حمله کرد، آفلاین هستند. در حالی که شهرستان تمام تلاش خود را برای ادامه عملیات به صورت عادی انجام داده است. خطوط تلفن، سیستم های دادگاه، سوابق اموال و موارد دیگر همه پایین رفتند این شهرستان هنوز جزئیات حادثه سایبری، از جمله اینکه چه گروهی می تواند پشت آن باشد یا انگیزه های این حمله را تایید نکرده است. از روز سه شنبه، به نظر نمی رسد نقض داده وجود داشته باشد. مطابق با راب پیتس، رئیس هیئت کمیسران شهرستان فولتون.

شهرستان فولتون در ماه اوت به عنوان محلی که دادستان ها تصمیم گرفتند اتهامات دخالت در انتخابات را علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح کنند، خبرساز شد. اما نگران نباشید، مقامات به مردم اطمینان دادند که این پرونده تحت تأثیر این حمله قرار نگرفته است. “تمام مطالب مربوط به پرونده انتخابات در یک سیستم جداگانه و بسیار امن نگهداری می شود که هک نشده است و به گونه ای طراحی شده است که هرگونه دسترسی غیرمجاز را بسیار دشوار و حتی غیرممکن کند.” گفت فانی ویلیس، دادستان ناحیه فولتون.

با وجود این، سیستم های انتخاباتی شهرستان فولتون هدف حمله به نظر نمی رسید. در حالی که اداره ثبت نام و انتخابات شهرستان فولتون از کار افتاده است، “هیچ نشانه ای مبنی بر ارتباط این رویداد با روند انتخابات وجود ندارد.” شهرستان فولتون در بیانیه ای اعلام کرد. “با احتیاط فراوان، سیستم‌های فناوری مربوطه فولتون و وزیر امور خارجه (گرجستان) به عنوان بخشی از تلاش‌های واکنش از یکدیگر جدا شدند.”

تا کنون، تأثیر این حمله به طور گسترده ای از تاخیر در دریافت گواهی ازدواج گرفته تا جلسات دادگاه مختل شده است. روز چهارشنبه، یک ارتباط نادرست در طول قطع، حتی یک مظنون به قتل را از بازداشت خارج کرد. تعقیب و گریز برای تعقیب مقامات ادامه دارد به اشتباه آزاد شد مظنون در حین انتقال بین شهرستان کلایتون و شهرستان فولتون برای رسیدگی.

این شهرستان اطلاعاتی درباره زمان بازیابی کامل سیستم‌ها منتشر نکرده است، اما در تلاش برای بازیابی با مجری قانون است. در این میان، در حالی که رای دهندگان در رسیدن به برخی خدمات دولتی مشکل دارند، شهرستان فولتون این موضوع را اعلام کرد لیستی از اطلاعات تماس برای بخش های آسیب دیده شهرستان فولتون نیز یک را منتشر کرد لیست کامل سیستم های آسیب دیده.

در حالی که قطعی IT دولتی رخ داد، یک دانش آموز محلی نیز به سیستم مدارس شهرستان فولتون هک کرد. مطابق با StateScoop در جمعه. سیستم مدرسه هنوز در حال بررسی است که آیا اطلاعات شخصی ممکن است نقض شده باشد یا خیر، اما بیشتر خدمات تا دوشنبه به صورت آنلاین بازگشته اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fallout-from-the-fulton-county-cyberattack-continues-key-systems-still-down-161505036.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/fallout-from-the-fulton-county-cyberattack-continues-key-systems-still-down-161505036.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *