پیش‌نمایش برنامه‌نویس Android 15 1: چه چیزی جدید و سرگرم‌کننده است؟

با هر نسخه جدید اندروید، ما همیشه سعی می‌کنیم جالب‌ترین چیزهای جدیدی را پیدا کنیم که روزی با نزدیک شدن به نسخه بتا یا نسخه پایدار، بتوانید با آنها بازی کنید. برای اندروید ۱۵، ما یک بار دیگر در حال غواصی هستیم تا ببینیم چه چیزی جدید است، چه چیزهایی باید از آن آگاه باشید، تنظیماتی که ممکن است بخواهید پیدا کنید، و اینکه آیا این چیزی است که ممکن است بخواهید هشدارهای Google را نادیده بگیرید و فلش کنید.

در اینجا همه چیز جدید و سرگرم کننده در Android 15 Developer Preview 1 آمده است.هشدار اسپویلر: در این ساخت اول چیز زیادی وجود ندارد)

اندروید ۱۵ “VanillaIceCream” است

پیش‌نمایش برنامه‌نویس Android 15 1: چه چیزی جدید و سرگرم‌کننده است؟

ما این را از روی شایعات می دانستیم، اما اکنون رسمی است – اندروید ۱۵ VanillaIceCream است. ما همچنان آن را اندروید ۱۵ می نامیم، فقط ما دوست داریم رمزهای داخلی گوگل را پیگیری کنیم. نام جدید به عنوان نسخه اندروید در این اولین ساخت پیش نمایش توسعه دهنده نشان داده می شود.

در مورد تخم مرغ عید پاک، هنوز تخم مرغ جدیدی وجود ندارد. با این حال، شکل تخم مرغ عید پاک اندروید ۱۴ به شکل مثلثی یا “V” تغییر کرده است تا با آرم اندروید ۱۵ که در بالای این پست مشاهده می کنید، مطابقت داشته باشد.

کلید لرزش صفحه کلید

از اینکه صفحه کلید شما همیشه هنگام تایپ می لرزد متنفر هستید؟ اکنون می توانید آن را در تنظیمات > صدا و لرزش > لرزش و لمسی > لرزش صفحه کلید خاموش کنید.

ما در حال به روز رسانی این پست هستیم!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/16/android-15-developer-preview-1-whats-new-and-fun/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *