پیش نمایش فرمول E 2024: هر آنچه که باید درباره فصل ۱۰ بدانید

دهمین فصل از سری مسابقات تمام الکتریکی فرمول E تحت تحریم FIA این آخر هفته با دور افتتاحیه در مکزیکو سیتی در تاریخ ۱۳ ژانویه سبز می شود. این دومین سال از این سری خواهد بود که از سیستم فوق کارآمد استفاده می کند. ماشین Gen3و جدای از اینکه تعدادی از تیم ها یک یا هر دو راننده را تعویض کرده اند، هیچ تغییر بزرگی نسبت به سال گذشته وجود ندارد. با این حال، قرارداد تلویزیونی جدید فرمول E باید تماشای مسابقات را در ایالات متحده آسان‌تر و خسته‌کننده‌تر کند.

فرمول E، اکنون در Roku و Paramount+ در حال پخش است

فرمول E پس از پخش در ایالات متحده در CBS Sports اعلام کرد یک قرارداد تلویزیونی جدید ژوئن گذشته برای گسترش در دسترس بودن رویدادهای زنده به Roku و Paramount+. 11 مسابقه به طور انحصاری به صورت رایگان در کانال Roku پخش می شود. همچنین پیش نمایش مسابقه، پخش مجدد و نسخه فرمول E از رانندگی برای زنده ماندن (قطع شده) برای پخش در Roku در دسترس است. یک نمایش برجسته جدید پس از مسابقه نیز وجود دارد که نام دارد شارژ مجدد، برای پیگیری هر یک از اقداماتی که ممکن است از دست داده باشید. تمام محتوای فرمول E در کانال Roku به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. E-Prix دیگر از CBS پخش می‌شود و به‌جز هر رویدادی که یک شبه در ایالات متحده اتفاق می‌افتد، در Paramount+ پخش می‌شود. آنها در خانه سابق فرمول E، شبکه ورزشی CBS پخش خواهند شد.

اگرچه کانال Roku یک شبکه تبلیغاتی است، جو فرانزتا، رئیس ورزش Roku Media گفت که هیچ تبلیغی وجود نخواهد داشت که مسابقات را قطع کند. در عوض، این شرکت با فرمول E کار می کند تا آن ها را در برنامه های قبل و بعد از مسابقه نشان دهد. از آنجایی که این اولین فصل این همکاری است، او تغییراتی را در آینده رد نکرد.

"برای اولین فصل ما با فرمول E، ما خود مسابقات را به عنوان یک تجربه بدون آگهی اجرا خواهیم کرد." او توضیح داد. "ما همچنان به کاوش در قالب های تبلیغاتی، مانند تبلیغات تصویر در تصویر، با پیشرفت همکاری خود ادامه خواهیم داد."

پیش نمایش فرمول E 2024: هر آنچه که باید درباره فصل ۱۰ بدانید
جزوه از طریق Getty Images

به گفته آرتی داباس، مدیر ارشد رسانه ای فرمول E، مسابقاتی که در CBS و Paramount+ نشان داده می شوند ممکن است همچنان در حین اکشن زنده به تبلیغات تبدیل شوند. این یک سردرد بزرگ برای بینندگان در ایالات متحده در فصل گذشته بود، زیرا یک مسابقه بزرگ در چندین E-Prix در حالی که پخش در یک آگهی تبلیغاتی وجود نداشت برگزار شد. در طول مسابقه پورتلند، شبکه در چهار دور آخر به سمت تبلیغات رفت. در رم، بینندگان یک حادثه عظیم را از دست دادند. داباس می‌گوید فرمول E می‌داند که این می‌تواند ناامیدکننده باشد و دائماً در تلاش برای بهبود تجربه است، از جمله استفاده گسترده از تصویر در تصویر یا "جعبه دوتایی" به طوری که اکشن زنده همچنان قابل مشاهده است.

"ما می‌توانیم درک کنیم که وقتی هواداران بازی کلیدی را از دست می‌دهند، می‌تواند برای طرفداران خسته‌کننده باشد،" داباس گفت. "ما با هر پخش یاد می گیریم و مطمئن می شویم که گام هایی برای ارائه تجربه تماشای بهتر به طرفداران برداشته می شود."

فرمول E مسابقات آرشیو شده را هفت روز پس از E-Prix برای پخش رایگان در دسترس قرار می دهد. این موارد فقط از طریق وب سایت سریال در دسترس خواهند بود کتابخانه نژادهای گذشته نوامبر گذشته راه اندازی شد. در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای در دسترس قرار دادن آن برای پخش در سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد، اما انجام این کار در وب‌سایت Formula E فقط نیاز به ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان دارد.

پیت استاپ‌های Attack Charge هنوز برای مسابقات آماده نیستند

مسابقه گزارش شد در اوایل این ماه، انتظار نمی رود که از توقف های Attack Charge در اولین مسابقه در مکزیکوسیتی استفاده شود. این یک تاخیر دیگر در بازگرداندن پیت استاپ به سری تمام الکتریکی است. در اوایل، رانندگان برای عبور از یک مسابقه مجبور بودند ماشین خود را عوض کنند. این فناوری در نهایت تا جایی پیش رفت که ترکیب شارژ اولیه و تولید مجدد در طول مسابقات به تیم ها قدرت کافی برای رسیدن به انتها می دهد. همانطور که وجود دارد، رانندگان فقط در صورت آسیب یا مشکل، پیت می کنند، که تقریباً مطمئناً آنها را محکوم به پایان کار در پشت بسته می کند.

فرمول E قرار بود فصل گذشته اتک شارژ را در مسابقات انتخاب شده آزمایش کند، اما زیرساخت به موقع آماده نبود. مطابق با مسابقه هنوز مشکلاتی در مورد داشتن تجهیزات کافی برای هر تیم وجود دارد، مشکلی که استفاده از تنظیمات را محدود می کند در تست های پیش فصل نوامبر گذشته در اسپانیا اولین چیزی که پیت استاپ ها می توانند برای اولین بار در E-Prix در دیریه در پایان ماه حضور داشته باشند. نگرانی‌هایی در مورد اینکه توقف‌های ۳۰ تا ۳۵ ثانیه‌ای چگونه بر کیفیت مسابقه تأثیر می‌گذارد، وجود دارد، زیرا طبیعت پیست خیابانی فرمول E معمولاً به معنای اتومبیل‌های فشرده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/formula-e-2024-preview-everything-you-need-to-know-about-season-10-163019008.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/formula-e-2024-preview-everything-you-need-to-know-about-season-10-163019008.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *