پین هوش مصنوعی انسان ۲ پاسخ اشتباه را در دمو داد. آیا این نشان بدی است؟

این پین هوش مصنوعی انسانی، که قرار است سال آینده راه اندازی شود، باعث واکنش آتشفشانی در سراسر چشم انداز رسانه های اجتماعی شد. و چرا این کار را نمی کند؟

Humane ادعا می کند که پین ​​Ai یک تجربه بدون صفحه نمایش را ارائه می دهد که برای جایگزینی گوشی های هوشمند ما طراحی شده است. پیچیده کردن ذهنت سخته با این حال، Humane Ai Pin هنوز منتشر نشده است و منتقدان در حال حاضر قابلیت های آن را زیر سوال می برند.

Humane Ai Pin به دو سوال در دمو پاسخ اشتباه می دهد

ناظران با چشم شاهین متوجه شدند که Ai Pin به دو سوال در ویدیوی تبلیغاتی خود Humane پاسخ نادرست می دهد.

تقریباً چهار دقیقه پس از نمایش نسخه ی نمایشی، عمران چودری، یکی از بنیانگذاران Humane پرسید: “کسوف بعدی کی است؟ و بهترین مکان برای دیدن آن کجاست؟”

در پاسخ، Ai Pin گفت: “خورشید گرفتگی کامل بعدی در ۸ آوریل ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. بهترین مکان ها برای دیدن آن Exmouth، استرالیا و تیمور شرقی هستند.” آدم‌های شگفت‌انگیز اینترنت انگشتان کوچک خود را به سمت Ai Pin تکان دادند و اشاره کردند که تاریخ درست است، اما مکان اشتباه است. بهترین مکان برای دیدن خورشید گرفتگی بعدی است نه استرالیا، اما بخش های خاصی از آمریکای شمالی.

پین هوش مصنوعی انسان ۲ پاسخ اشتباه را در دمو داد.  آیا این نشان بدی است؟
پین هوش مصنوعی انسانی که به دست می‌تابد
اعتبار: انسانی

چودری، در حالی که مشتی بادام در دست داشت، از Ai Pin نیز پرسید که چقدر پروتئین در کف دستش نشسته است. Ai Pin گفت: “این بادام ها ۱۵ گرم پروتئین دارند.”

با این حال، به عنوان کاربر X @thecreatornate اشاره کرداین کاملا درست نیست، و اضافه می کند که اگر چودری حدود ۶۰ بادام در اختیار داشت، ۱۵ گرم پروتئین دقیق تر است.

پاسخ انسان به پاسخ های نادرست

در سرور Discord شرکت، سام شفر، رئیس رسانه جدید Humane به خطاها پرداخت.

شفر گفت: «اشکالی وجود داشت که به اشتباه مکان مشاهده یک خورشیدگرفتگی قبلی (به‌جای ماه‌گرفتگی آینده) را گزارش کرد. و در مورد فلفل بادام، شفر چنین می گوید: «مقدار پروتئین نصف فنجان بادام را به جای تعداد دست عمران بیان کردیم».

آیا این خطاها برای پین Humane Ai مشکل ایجاد می کنند؟

شفر تاکید کرد که ویدیوی راه اندازی که این دو خطا را نشان می دهد، زمانی ایجاد شد که Ai Pin نرم افزار پیش از انتشار را اجرا می کرد. او ادعا می کند که Humane از آن زمان این مسائل را حل کرده است. به علاوه، این ویدئو در آینده نزدیک با پاسخ های صحیح به روز خواهد شد.

شفر گفت: «این مشکلات (و بسیاری موارد دیگر که می‌یابیم) از هم‌اکنون تا زمانی که مشتریان دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند، به همان سرعتی که آنها را کشف می‌کنیم، برطرف می‌شوند.

حقیقت این است، اگر شما اولین پذیرنده هر فناوری جدید هستید، در زمان راه اندازی، خوکچه هندی برای اشکالات و نقص ها خواهید بود. Humane، اگر کارت‌های خود را درست بازی کند، به بازخورد خریداران اولیه گوش می‌دهد و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و همچنین ویژگی‌های بهتر را برای مدل نسل بعدی ارائه می‌کند.

به عبارت دیگر، اگر یکی از اولین کسانی باشید که پین ​​Ai را می‌گیرند، احتمال زیادی وجود دارد که مشکلاتی را مشاهده کنید، اما این تفاوتی با هر محصول جدید و نوظهور دیگری در بازار ندارد.

اگر علاقه مند به دریافت Ai Pin هستید، اجازه ندهید این اسنافوس های جزئی شما را منصرف کنند – تا زمانی که بدانید که نمی توانید از یک محصول نسل اول انتظار کمال کامل داشته باشید.


منبع: https://mashable.com/article/humane-ai-pin-wrong-answers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *