پیکسل ۹ خود را به راحتی پیدا کنید، حتی اگر خاموش باشد

همانطور که به سمت سال ۲۰۲۴ پیش می رویم، همچنان درباره آنچه که گوگل برای انتشار هر دو روی آن کار می کند، بیشتر می آموزیم. اندروید ۱۵ و پیکسل ۹ به صف شدن. برای طرفداران اندروید و مخصوصاً طرفداران Google، لحظات هیجان انگیزی به نظر می رسد، زیرا اخیراً متوجه شده اند که Google در حال کار بر روی یک نسخه جدید است لمس تطبیقی ویژگی Pixel 9. اگر این برای شما کافی نیست، ما همچنین در مورد گوگل که هنوز راه اندازی نشده است یاد می گیریم دستگاه من را پیدا کن شبکه و آنچه در اواخر امسال ارائه خواهد کرد.

با تشکر از اطلاعات ارائه شده توسط میشال رحمان، مشخص شده است که دارندگان Pixel در آینده نزدیک می توانند از شبکه Find My Device برای مکان یابی دستگاه های Pixel خود استفاده کنند، حتی اگر دستگاه خاموش باشد. این ویژگی که انتظار می‌رود در پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو راه‌اندازی شود، سپس راه خود را به دستگاه‌های پیکسل پشتیبانی‌شده قدیمی‌تر مانند سری پیکسل ۸ باز کند، این ویژگی به عنوان بخشی از اندروید ۱۵ راه‌اندازی می‌شود.

پیکسل ۹ خود را به راحتی پیدا کنید، حتی اگر خاموش باشد

رحمان کار فوق العاده ای در توضیح نحوه عملکرد این ویژگی حتی بدون برق انجام می دهد. همانطور که قبلاً به لطف Google می دانستیم، شبکه Find My Device از چراغ های بلوتوث برای پینگ کردن دستگاه ها در اطراف یکدیگر استفاده می کند. در مورد دستگاه‌هایی که خاموش هستند، تنظیمی به نام «Powered Off Finding» به دستگاه اجازه می‌دهد چراغ‌های بلوتوث از پیش محاسبه‌شده را در حافظه کنترل‌کننده بلوتوث ذخیره کند. این به آن اجازه می دهد تا چراغ های مذکور را به دستگاه های نزدیک پخش کند، حتی اگر خاموش باشد.

به طور طبیعی، این از نوع ویژگی‌هایی نیست که هر دستگاه اندرویدی بتواند به سادگی آن را روشن کند، زیرا ترکیبی جادویی از سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای کارکرد آن است. در بررسی‌های بیشتر، مشخص شد که گوشی‌هایی مانند Pixel 8 و Pixel 8 Pro پشتیبانی خواهند شد، اما Pixel Fold ممکن است پشتیبانی نشود. هنوز به طور رسمی مشخص نشده است که این ویژگی ممکن است به کدام دستگاه ها برسد.

ممکن است این چیزی نباشد که اغلب از آن استفاده می کنید، اما این پتانسیل را دارد که یک ویژگی بسیار مفید باشد.

// پلیس اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/15/find-your-pixel-9-even-without-power-thanks-to-android-15/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *