چت ربات جدید هوش مصنوعی NVIDIA به صورت محلی روی رایانه شخصی شما اجرا می شود

NVIDIA به تازگی منتشر شده است از یک چت بات که این بسیار تمیز است، زیرا به چت ربات امکان دسترسی به فایل ها و اسناد شما را می دهد. می‌توانید مجموعه‌ای از داده‌های شخصی را به Chat با RTX بدهید و از آن بخواهید بر اساس آن اطلاعات خلاصه‌هایی ایجاد کند. همچنین می‌توانید مانند هر ربات چت، سؤالاتی از آن بپرسید و برای پاسخ به داده‌های شما می‌پردازد.

این شرکت می گوید که به کاربران اجازه می دهد “به سرعت و به راحتی فایل های محلی را در رایانه شخصی به عنوان مجموعه داده به یک مدل زبان بزرگ منبع باز مانند Mistral یا Llama 2 متصل کنند.” انویدیا مثالی از کاربری می‌دهد که از ربات چت درباره رستورانی که شریکش در لاس وگاس توصیه کرده است، سوال می‌کند. این نرم افزار فایل های محلی را برای یافتن پاسخ اسکن می کند. از مجموعه کاملی از فرمت‌های فایل، از جمله txt.، .pdf، .doc/.docx و xml. پشتیبانی می‌کند. این شرکت می گوید که فایل های مربوطه را در مجموعه داده های خود “در چند ثانیه” بارگذاری می کند.

چت با RTX همچنین ویدیوها و لیست های پخش YouTube را ادغام می کند. می‌توانید URL ویدیویی را به مجموعه داده اضافه کنید و دانش موجود در کلیپ را برای پرس و جوهای متنی یکپارچه می‌کند. NVIDIA می‌گوید که این هنگام درخواست توصیه‌های سفر «بر اساس محتوای ویدیوهای تأثیرگذار مورد علاقه» یا زمانی که به دنبال آموزش‌ها و خلاصه‌های مشتق شده از منابع آموزشی هستید، مفید خواهد بود.

آستانه با چت بات و تحت تأثیر قرار گرفت و نوشت که آنها می توانند آن را به عنوان “بخش ارزشمندی از تحقیقات داده برای روزنامه نگاران یا هر کسی که نیاز به تجزیه و تحلیل مجموعه ای از اسناد دارد” ببینند.

به نظر می رسد این یک گام بزرگ به سمت چیزی شبیه یک دستیار دیجیتال واقعی است که در چارچوب متنی داده های شخصی شما کار می کند. در اکثر ربات‌های چت، داده‌ها به فضای ابری ارسال می‌شوند، اما Chat with RTX “به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های حساس را بدون نیاز به اشتراک‌گذاری آن‌ها با شخص ثالث یا اتصال به اینترنت، روی یک کامپیوتر محلی پردازش کنند.” بنابراین امن تر است و آگاه تر از زمینه

محدودیت هایی وجود دارد. این یک محصول آزمایشی است، بنابراین باید انتظار باگ های زیادی را داشته باشید، اگرچه NVIDIA باید زمانی که کاربران شروع به صدور گزارش خطا و موارد مشابه کردند، شروع به رفع آنها کند. در اینجا محدودیت‌های سخت‌افزاری نیز وجود دارد. چت با RTX فقط روی رایانه های شخصی ویندوزی با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 30 Series یا بالاتر و حداقل ۸ گیگابایت VRAM کار می کند.

انویدیا اخیراً واقعاً قدرت هوش مصنوعی خود را نشان داده است، زیرا این شرکت به تازگی نسل بعدی خود را راه اندازی کرده است. . این است در درجه اول به دلیل هوش مصنوعی و بخش های مرکز داده این شرکت است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nvidias-new-ai-chatbot-runs-locally-on-your-pc-163406121.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/nvidias-new-ai-chatbot-runs-locally-on-your-pc-163406121.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *